اخبار محرمانه
برترین جوایز جشنواره ساترن به «انتقام جویان» رسید
يکشنبه 24 شهريور 1398 - 14:32:41
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / برگزیدگان جشنواره فیلم و تلویزیون ساترن اعلام شد و «انتقام جویان» و «بازی تاج و تخت» برترین جوایز را دریافت کردند.
دوره چهل و پنجم جشنواره سالانه ساترن در لس آنجلس برگزار شد.
فیلم سینمایی «انتقام جویان:پایان بازی» پرفروش‌ترین فیلم سینمایی تاریخ، در 14 بخش از این جشنواره نامزد شده بود و در 6 بخش نیز جوایز را از آن خود کرد.
رابرت داونی جونیور در این جشنواره برای نقش آفرینی در لباس تونی استارک (مرد آهنی) جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد. شخصیت مرد آهنی در فیلم انتقام جویان مُرد و گفته می‌شد این پایانی بر حضور وی در دنیای مارول خواهد بود، اما او در فیلم پیش درآمدی «عنکبوت سیاه» در سال 2020 هم همچنان در دنیای مارول حضور خواهد داشت. جاش برولین، بازیگر نقش منفی تانوس را بر عهده داشت و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد این جشنواره را دریافت کرد.
«انتقام جویان»، در بخش‌های فنی مثل جلوه‌های ویژه، بهترین تدوین و بهترین طراحی فیلم صحنه نیز جایزه‌های بخش سینمایی را دریافت کرد.
سریال «بازی تاج و تخت» نیز با 9 نامزدی در صدر بخش جشنواره‌های تلویزیونی این جشنواره قرار گرفت و جایزه بهترین سریال فانتزی را دریافت کرد. در بخش بازیگران نیز امیلیا کلارک جایزه بهترین بازیگر زن و پتر دینکلیج نیز جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. جایزه بازیگر جوان نیز به میسی ویلیامز، که نقش آریا استارک را ایفا کرده بود، رسید.
داستان اسباب بازی 4 نیز در این جشنواره در حالی که رقیب‌هایی مثل انمیشن دامبو و فیلم‌های «دیروز» و «گودزیلا:پادشاه هیولاها» داشت جایزه بهترین فیلم فانتزی را به خود اختصاص داد.
جوایز ساترن، جشنواره ای سالانه است که به برترین آثار سینمایی و تلویزیونی در ژانر علمی تخیلی، فانتزی و وحشت جایزه می‌دهد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/164270/برترین-جوایز-جشنواره-ساترن-به-«انتقام-جویان»-رسید
بستن   چاپ