اخبار محرمانه
نتانیاهو با وزیر دفاع روسیه درباره سوریه گفت‌وگو کرد
جمعه 22 شهريور 1398 - 19:54:26
اخبار محرمانه - ایرنا / نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وزیر دفاع روسیه دیدار و دو طرف در خصوص مسائل سوریه و هماهنگی نظامیان روسی و رژیم صهیونیستی در این مساله گفت وگو کردند.
به گزارش تاس، یک مقام عالیرتبه اسراییلی گفته است، نتانیاهو و شایگو در این دیدار که یک و نیم ساعت بطول انجامید درخصوص مسائل امنیتی و تکامل ساز و کار برای هماهنگی بین نظامیان روس و رژیم صهیونیستی در سوریه گفت وگو کردند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این دیدار گفت که تحرکات اسراییل در منطقه در برابر ایران در ماههای اخیر افزایش یافته زیرا که تهران تلاش ها برای سازماندهی حملات به اسراییل را از خاک سوریه افزایش داده است.
نتانیاهو روز گذشته با پوتین دیدار و دو طرف در خصوص مسائل مختلف از جمله وضعیت پیرامون ایران گفت وگو کردند.
رئیس جمهوری روسیه در آن دیدارگفت: روسیه به همکاری با اسراییل در عرصه امنیتی اهمیت می دهد و ترسی ندارم بیان کنم که تا اندازه قابل توجهی با تلاش های ما، کیفیت روابط دوجانبه در عرصه‌های امنیتی و در همکاری‌های نظامی ارتقا یافته است.
وی افزود: همکاری با اسرائیل برای روسیه بسیار مهم است بویژه با توجه به اینکه تهدید تروریسم بین المللی باقی مانده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در آن دیدار گفت که همکاری بین روسیه و اسراییل برای او بسیار مهم است، روابط شخصی ما باعث جلوگیری از تنش ها و برخورد میان نظامیانمان شده است.
وی افزود: با مسئولیت می توانم بگویم که این جزء بسیار مهم ثبات منطقه است.
نتانیاهو با بیان اینکه هماهنگی میان نظامیان روسی و اسراییلی بسیار مهم است، اضافه کرد: این بویژه در زمان حاضر اهمیت زیادی دارد زیرا که در ماه‌های اخیر تلاش‌های ایران برای استفاده از خاک سوریه به منظور حمله به اسرائیل افزایش یافته است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/163004/نتانیاهو-با-وزیر-دفاع-روسیه-درباره-سوریه-گفت‌وگو-کرد
بستن   چاپ