اخبار محرمانه
بولتون: ترامپ دروغ می‌گوید
چهارشنبه 20 شهريور 1398 - 13:09:00
اخبار محرمانه - فارس / جان بولتون در توییتی در فاصله کمی بعد از اعلام کنار گذاشته شدن او از سمت مشاور امنیت ملی دولت آمریکا از سوی ترامپ مدعی شد که ترامپ در این مورد دروغ گفته و این خود او بوده که از این سمت استعفا کرده است.
به نوشته روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ابتدا در توییتی خبری از تصمیمش برای کنار گذاشتن بولتون از سمت مشاور امنیت ملی آمریکا خبر داد.
ترامپ در این توییت گفت، او و دیگرانی در دولت آمریکا شدیدا با بولتون مخالف بودند، با این حال جان بولتون دقایقی بعد از این توییت ترامپ و از طریق کامپیوتری متصل به شبکه کاخ سفید مدعی شد که ترامپ هنگامی که او می‌خواسته از سمتش استعفا دهد، این توییت را منتشر کرده است.
بولتون با تاکید بر این که این اول خود او بوده که می‌خواسته استعفا دهد روایت رئیس جمهور از وقایع مربوط به برکناریش را نادرست خواند.
در عین حال بولتون بعد از این توییت ترامپ ابتدا به یک مجری کانال فاکس نیوز در یک برنامه زنده پیامک داد که "من خودم استعفا کردم" و پس از
آن به یک خبرنگار ان بی سی نیوز پیامک داد که رئیس جمهو ر آمریکا هرگز از او نخواسته از سمتش کنار برود.
بولتون ظاهرا در پیامکش به ان بی سی تصریح کرده است: شب گذشته من خودم پیشنهاد کردم که استعفا دهم، او هرگز از من مستقیم یا غیر مستقیم نخواست این کار را انجام دهم. من بعدا خوابیدم و صبح امروز استعفایم را اعلام کردم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/161753/بولتون--ترامپ-دروغ-می‌گوید
بستن   چاپ