اخبار محرمانه
شماتیک احتمالی پرسپولیسِ کالدرون
پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 13:57:15
اخبار محرمانه -
شماتیک احتمالی پرسپولیسِ کالدرون
k ٥
٣
نود / متن پیش رو در نود منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست
جراحی کتف کمال در مقطع بدی دست پرسپولیس را خالی کرد. آن‌ها در هفته‌های ابتدایی، با تراکتورسازی و استقلال بازی دارند و کالدرون مجبور است تیمش را بدون کمال، آماده این دو مسابقه سخت کند. در نبود کمال، احمد نوراللهی به پست هافبک دفاعی منتقل شده و گزینه‌های کالدرون، برای پست هافبک میانی هم محدود شده‌اند.
کالدرون در بازی‌های دوستانه، نشان داده علاقه دارد پرسپولیس را با آرایش 3-3-4 به زمین بفرستد. در نبود علیرضا بیرانوند محروم، بوژیدار رادوشوویچ مقابل پارس جنوبی در درون دروازه قرار می‌گیرد. ماهینی و انصاری هم هنوز شرایط بازی پیدا نکرده‌اند و شیری و نادری، در دو سمت دفاع حضور خواهند داشت. جای شجاع خلیل‌زاده، در ترکیب اصلی محکم است و احتمالا، سیدجلال هم به ترکیب برمی‌گردد. کاپیتان پرسپولیس از مصدومیت برگشته و با رضایت کالدرون، شانس بیشتری برای بازی دارد. با این حال اگر کالدرون هنوز از آمادگی بدنی سیدجلال رضایت نداشته باشد، کنعانی‌زادگان جایش را در ترکیب می‌گیرد.
در خط هافبک، نوراللهی جای کامیابی‌نیا را در پست هافبک دفاعی پر می‌کند. امیری یکی از دو هافبک میانی است و با توجه به تغییر پست نوراللهی، عالیشاه هم به ترکیب اصلی می‌رسد. البته بشار رسن شانس زیادی برای بازی در کنار امیری دارد اما تمرینات کم او با تیم، باعث می‌شود مقابل پارس عالیشاه گزینه اول حضور در میدان باشد. فرشاد احمدزاده و مهدی ترابی، دو وینگر محبوب کالدرون هستند و سیامک نعمتی رقیب احمدزاده، بخاطر مصدومیت بعید است در میدان باشد. علی علیپور هم مثل همیشه، در خط حمله حضور خواهد داشت. ترکیبی که قرار است، فصل جدید را هم برای پرسپولیس با موفقیت آغاز کنند.


http://www.SecretNews.ir/fa/News/149653/شماتیک-احتمالی-پرسپولیسِ-کالدرون
بستن   چاپ