اخبار محرمانه
مدیرعامل ایران‌خودرو بازداشت شد
دوشنبه 28 مرداد 1398 - 21:13:33
اخبار محرمانه - فارس / هاشم یکه‌زارع مدیرعامل شرکت ایران خودرو عصر امروز بازداشت شد. یکه زارع حوالی ساعت 17 امروز در حالی که در محل کار خود حضور داشت با حکم قضایی توسط ضابطان دستگاه قضا بازداشت شده است.
گفتنی است صبح امروز سخنگوی دولت از برکناری یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو و جایگزینی علی آبادی مدیرعامل مپنا به جای وی خبر داد. ربیعی دلیل برکناری هاشم یکه‌زارع را «تغییر قیمت خودرو» اعلام کرد.
به گزارش فارس، چندی پیش حساب یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو مسدود شده بود. این اقدام بر اساس دستورالعمل اداره دعاوی حقوقی بانک مرکزی و حکم قضایی بازپرس شعبه 14 ناحیه 28 دادسرای عمومی و انقلاب تهران در مورد پرونده مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفت. در نامه‌ای که بانک مرکزی به تمام بانک‌ها زده بود، دستور مسدود شدن تمام حساب‌های هاشم یکه‌زارع (مدیر‌عامل شرکت ایران خودرو) صادر شد تا هیچ خدمات بانکی به وی ارائه نشود.
شایان ذکر است از روز گذشته نیز یک تیم بازرسی جهت بررسی مسائل مربوط به فروش خودرو در بخش مالی ایران خودرو مستقر شده‌اند. یکی از معاونان ایران خودرو و یکی دیگر از مدیران این شرکت طی روزهای گذشته از سمت خود برکنار شده و پس از آن نیز بازداشت شده‌اند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/149477/مدیرعامل-ایران‌خودرو-بازداشت-شد
بستن   چاپ