اخبار محرمانه
نباید اجازه داد ثروت‌ها در اختیار عده‌ای قرار گیرد و یکی نان شب نداشته باشد/ 60 تن طلا در بازار ریختند و عده‌ای خاص با دریافت وام آن را خریدند
دوشنبه 28 مرداد 1398 - 18:04:32
اخبار محرمانه - حجت الاسلام اژه ای با بیان اینکه 60 تن طلا در بازارها ریخته می شود و عده ای خاص تعداد زیادی از آن را خریداری می کنند، گفت: این افراد میلیاردها تومان تسهیلات که باید از طریق بانک ها در اختیار تولید کننده قرار گیرد، اخذ کرده و طلا می خرند.
گروه سیاسی-رجانیوز: حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای صبح دوشنبه در دیدار با چهره های شاخص خراسان جنوبی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به گام دوم انقلاب بیان کرد: مقام معظم رهبری نقشه راه را در گام دوم انقلاب مشخص کرده اند.
وی با بیان اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری افزایش ارتباط بینش سیاسی جمهوری اسلامی و مردم در گام دوم مهم است، افزود: بینش سیاسی مردم از چهل سال گذشته شگفت انگیز بوده و بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی کرده است.
معاون اول قوه قضاییه با اشاره به دهه ولایت بیان کرد: بین تمامی مخلوقات، انسان قابل تحسین و تکریم بوده و تنها مخلوقی است که می تواند به بالاترین درجه برسد و یا به پایین ترین ها سقوط کند.
محسنی اژه ای با بیان اینکه خداوند متعال هزاران پیامبر با کتاب های مختلف برای هدایت انسان فرستاده است، افزود: خداوند می خواهد این امت به عنوان الگویی در دنیا و آخرت قرار گیرد.
وی با اشاره به توطئه های چهل ساله دشمن، بیان کرد: اگر چه دشمن طی این مدت اقدامات درونی و بیرونی بسیاری را به شدت تمام تحمیل کرد و جنگ روانی، اقتصادی علیه ایران به کار گرفت، اما جمهوری اسلامی ایران از تمام گذشته اش سربلند تر، مقتدرتر، کلامش نافذتر و عملش موثرتر است.
حجت الاسلام محسنی اژه ای با بیان اینکه بخش زیادی از پیروزی های انقلاب مرهون بینش سیاسی جامعه است، اظهار کرد: دین باوری با بینش دین ناب و انتخاب نعمت تمام کارساز می شود.
وی با بیان اینکه انسان باید به تاریخ ملت ها مراجعه کند تا ببیند کجا انحراف کرده و نتیجه انحراف ها چه بوده است، اظهار کرد: کسانی که معنای ولایت را گرفتند، دنیا و آخرت نصیبشان شد و هرکس غیر این راه را پیش گرفت، زبون شد.
عزت، عدالت و ایستادگی می خواهیم باید حول محور ولایت قدم برداریم
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه در طول قرن های گذشته عدم استفاده درست از قوه عاقله یک مشکل بوده است، افزود: اگر انسان از قوه عاقله استفاده کند به بهترین ها می رسد.
حجت الاسلام محسنی اژه ای بیان کرد: امروز اگر عزت، عدالت و ایستادگی می خواهیم باید حول محور ولایت قدم برداریم و از همین ولایت دستور بپذیریم.
وی با بیان اینکه امروز رهبر فرزانه انقلاب نه تنها مسئله ایران را به دوش دارد، بلکه تمام جهان اسلام به رهبری تکیه دارند، افزود: امروز باید به ندای رهبری گوش دهیم و این مقام فرزانه می گوید به طاغوت و شیطان بزرگ اعتماد نکنید و تمام وجود را در خدمت مردم به کار بگیرید.
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه بنا به سند گام دوم انقلاب باید در مرحله اول بینش خود را نسبت به ولایت و ولی فقیه کامل کنیم، افزود: همچنین باید کفه عدالت را در تقسیم امکانات ارتقاء بخشیم.
محسنی اژه ای بیان کرد: در گام دوم همه به خصوص قوه قضاییه باید به این سو بروند که امکانات نظام جمهوری اسلامی در توزیع و بهره مندی آحاد مردم به عدالت توزیع شود.
وی با بیان اینکه قوه قضاییه برایگام دوم انقلاب برنامه ریزی می کند، افزود: اگر دزدی گرفته می شود نه تنها با دزد برخورد می شود بلکه تمام دستگاه ها به خط می شوند که چرا کاری کردید که ارز ما در اختیار عده ای خاص قرار گیرد؟ چرا امکانات در اختیار عده ای خاص قرار گرفته است؟
معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: باید فرصت و بستری فراهم شود که تمام مردم از امکانات در حد تلاش و استعداد خود استفاده کنند.
نباید اجازه تغییر کاربری داده و ویلا ساخته شود
وی با تاکید بر اینکه درگام دوم انقلاب نباید اجازه دهیم شکاف طبقاتی تشکیل شود، افزود: دولت، مجلس و قوه قضاییه نباید اجازه دهند ثروت ها در اختیار عده ای قرار گیرد و یکی نان شب نداشته باشد.
حجت الاسلام محسنی اژه ای ادامه داد: در گام دوم انقلاب نباید اجازه دهیم عده ای چندین پست داشته باشد و دیگری به دلیل نداشتن درآمد و شغل در مقابل خانواده شرمنده باشد.
وی ادامه داد: در شرایطی که دشمن شکست خورده و محاصره را تنگ تر می کند و فروش نفت را مشکل می کند، اگر ذخیره ارزی و طلا داریم باید به شدت از آن محافظت کنیم و در اولویت ها از آن استفاده کنیم.
حجت الاسلام محسنی اژه ای با بیان اینکه 60 تن طلا در بازارها ریخته می شود و عده ای خاص تعداد زیادی از آن را خریداری می کنند، گفت: این افراد میلیاردها تومان تسهیلات که باید از طریق بانک ها در اختیار تولید کننده قرار گیرد، اخذ کرده و طلا می خرند که در گام دوم انقلاب باید جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه زمین های کشاورزی در حد امکان نباید تغییر کاربری داده و ویلا ساخته شود، افزود: منابع طبیعی از سویی شکایت می کند، اما از سویی دیگر جواز احداث ویلا در اراضی کاربری کشاورزی داده می شود.
حجت الاسلام محسنی اژه ای ادامه داد: اگرچه قوه قضاییه در این امر رسالتی ندارد اما دستگاه های نظارت باید فعال تر از گذشته کاری جهادی و انقلابی انجام دهند.
وی با بیان اینکه امروز مردم از فشارهای روحی در رنج هستند اما رنج آن ها از تبعیض است، افزود: از مسئولان خواستاریم از وقت خصوصی بگذرند و کارها را سریع تر، دقیق تر و بهتر انجام دهند تا مردم امیدوار شوند.
معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: امروز عدالت را به صرف قضاوت در دادگاه منحصر می کنیم که در گام دوم انقلاب اسلامی باید توسعه یابد.
مهر

http://www.SecretNews.ir/fa/News/149386/نباید-اجازه-داد-ثروت‌ها-در-اختیار-عده‌ای-قرار-گیرد-و-یکی-نان-شب-نداشته-باشد--60-تن-طلا-در-بازار-ریختند-و-عده‌ای-خاص-با-دریافت-وام-آن-را-خریدند
بستن   چاپ