اخبار محرمانه
بسته ویدئویی آخرین خبر/ در فرار مغزها عنوان دار شدیم!
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 22:29:10
اخبار محرمانه - آخرین خبر / هتل های لاکچری برای حجاج پولدار، در هر ساعت 2 نفر در تصادفات ایران جان می دهند و فوت سالانه 800 تا 1000 کارگر ساختمانی بخشی از خبرهای ویژه ای است که آخرین خبر در قالب یک بسته مکتوب و تصویری آن را به مخاطبان خود تقدیم می کند.
دیدن ویدئوی این خبر را از دست ندهید.
هتل های لاکچری برای حجاج پولدار
هزینه یک شب اقامت در برخی از هتل های لوکس مکه به شبی 1000 دلار می رسد. در این هتل ها، بسته های ویژه ای توسط آژانس های مسافرتی به مسافران ارائه می شود که در پایان اقامت 25 هزار دلار برای آن ها هزینه خواهد داشت. برخی از کارشناسان اعلام کرده اند حدود 95 درصد از ساختمان های تاریخی مکه برای ساخت و ساز مدرن تخریب شده اند.
فوت سالانه 800 تا 1000 کارگر ساختمانی
اکبر شوکت، رئیس کانون کارگران ساختمانی کشور گفته 60 درصد فوتی‌ها در میان کارگران ایران مربوط به کارگران ساختمانی است و به طور میانگین سالیانه 800 تا 1000 نفر کارگر ساختمانی جان خود را از دست می دهند. به گفته وی حدود 1 میلیون نفر از کارگران ساختمانی بیمه تامین اجتماعی شده‌اند.
یک درصد شانس قبولی در 3 رشته پرمتقاضی گروه تجربی
آمارها نشان می دهد بیشترین رقابت در گروه علوم تجربی روی سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی است که در مجموع تعداد متقاضیان به 9 هزار نفر می رسد. از این تعداد 30 درصد سهمیه های مصوب مجلس بوده و 6 هزار نفر هم به سهمیه های بومی و مناطق مربوط می شود. بنابراین با توجه به تعداد پذیرفته شدگان کنکور شانس قبولی در سه رشته پرطرفدار گروه تجربی تنها یک درصد است.
ایران رتبه دوم فرار مغز‌ها در جهان
باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرده ایران رتبه دوم فرار مغز‌ها در جهان را دارد و سالانه 150 تا 180 هزار متخصص تحصیلکرده از کشور مهاجرت می‌کنند. به گفته وی راه جلوگیری از این پدیده، ایجاد تسهیلاتی برای برگشت نخبگان ایرانی و ایجاد شبکه‌های نخبگان در کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد.
واردات دارو توسط شرکت لوازم خانگی
دکتر محمدرضا شانه ساز، رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرده برخی داروها توسط شرکت لوازم‌خانگی وارد شده که مجوز واردات سازمان غذا و دارو را نداشته است. البته واردکنندگان این داروها شناسایی شده و موفق نشدند آن را از گمرک خارج کنند و پرونده به مرجع قضایی ارسال‌شده است.
در هر ساعت 2 نفر در تصادفات ایران جان می دهند
رییس پلیس راهور ناجا اعلام کرد که در هر ساعت 2 نفر در تصادفات رانندگی کشور جان خود را از دست می‌دهند. از ابتدای امسال تاکنون دست‌کم 6534 نفر در تصادفات جان باخته‌اند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/146146/بسته-ویدئویی-آخرین-خبر--در-فرار-مغزها-عنوان-دار-شدیم!
بستن   چاپ