اخبار محرمانه
بسته ویدئویی آخرین خبر/ سلطان اصلی مسکن چند خانه دارد؟
يکشنبه 30 تير 1398 - 00:04:14
اخبار محرمانه - آخرین خبر / پیش بینی ترسناک برای مردم، پول دارو برای خرید زمین و افزایش 40 درصدی سفر خارجی ها به ایران بخشی از خبرهای ویژه ای است که آخرین خبر در قالب یک بسته مکتوب و تصویری آن را به مخاطبان خود تقدیم می کند.
دیدن ویدئوی این خبر را از دست ندهید.
خوددرمانی ایرانی ها، 4 برابر استاندارد جهانی
36 درصد ایرانی ها خوددرمانی می کنند. پژوهش های انجام شده توسط کتابخانه ملی پزشکی امریکا نشان می دهد مردم ایران 4 برابر میانگین استاندارد جهانی، برای خود دارو تجویز می کنند. علت این مساله، مشکلات اقتصادی و حذف هزینه ویزیت می باشد.
این آمار در بین دانشجویان 67 درصد، در خانوارهای ایرانی 36 درصد و در بین سالمندان 68 درصد اعلام شده است.
پیش بینی ترسناک برای مردم!
با افزایش 30 درصدی اجاره بها در سال 97 و ادامه آن پیش بینی می شود قیمت اجاره مسکن تا پایان سال به طور متوسط 70 درصد افزایش پیدا کند. اگر افزایش دستمزد کارگران در سال گذشته را 19.5 درصد و میزان افزایش دستمزد را برای سال 98، 36.5 درصد در نظر بگیریم، افزایش کرایه خانه به تنهایی، 14 درصد از افزایش دستمزد جلوتر است.
پول دارو برای خرید زمین
علی رزازان، مسئول امور توزیع سازمان غذا و دارو اعلام کرده برخی از دانشگاه ها بودجه دارو را برای تامین هزینه های دیگر از قبیل خرید زمین، توسعه دانشگاه ها و تجهیز ساختمانی صرف می کنند. همین مساله باعث شده مطالبات شرکت های توزیع دارو از دانشگاه ها افزایش پیدا کند.
افزایش 40 درصدی سفر خارجی ها به ایران
سفر ایرانی‌ها به خارج از کشور در سه ماه نخست امسال حدود 6.5 درصد کمتر از سال قبل شده است. در مقابل ورود اتباع و گردشگران خارجی به ایران حدود 40 درصد بیشتر از مدت زمان مشابه سال گذشته بوده است.
سلطان اصلی مسکن چند خانه دارد؟
افشین پروین پور کارشناس اقتصادی گفته بیش از 500 هزار خانه خالی در تهران وجود دارد که در اختیار سلاطین آپارتمان است. بیش از 10 هزار از این خانه های خالی متعلق به یک مالک می باشد.
با توجه به اینکه 33 تا 48 درصد سبد هزینه خانوارهای ایرانی صرف مسکن می شود، جلوگیری از خالی ماندن خانه ها به کنترل قیمت مسکن و اجاره بها کمک می کند.
دستگاه های دولتی گوش به حرف دولت نمی دهند
در سال 95 هیات دولت تصویب کرد به منظور صرفه جویی 5 تا 50 درصدی در مصرف برق دستگاه های دولتی از انرژی خورشیدی استفاده کنند. از آن زمان تا به حال فقط بهزیستی و کمیته امداد در این زمینه اقدام کردند و موفق شدند فقط 20 درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/137190/بسته-ویدئویی-آخرین-خبر--سلطان-اصلی-مسکن-چند-خانه-دارد؟
بستن   چاپ