اخبار محرمانه
طعنه بازیکن روس به اظهارات ضد ایرانی کوبیاک
شنبه 29 تير 1398 - 21:01:57
اخبار محرمانه - الکسی اسپریدونوف در جواب درخواست مردم لهستان برای جریمه او توسط فدراسیون جهانی، با طعنه به اظهارات ضد ایرانی کوبیاک واکنش نشان داد.
به گزارش مشرق ، الکسی اسپریدونوف ملی‌پوش نام آشنای تیم ملی والیبال روسیه در صفحه توئیتر خود با انتشار پستی در مورد کارول کلاس کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان ، این بازیکن را با الفاظ رکیک مورد خطاب قرار داد که با واکنش تند مردم لهستان مواجه شد و به همین دلیل پست خود را از صفحه رسمی‌اش برداشت.
بیشتر بخوانید:
صحبت‌های ضد ایرانی و ناشایست کوبیاک
با این حال مردم لهستان به این اقدام او راضی نیستند و از فدراسیون والیبال لهستان خواسته‌اند تا با پیگیری‌های خود از طریق فدراسیون جهانی و فدراسیون روسیه، اسپریدونوف را موظف به عذر خواهی از مردم این کشور کنند.
بازیکن حاشیه ساز روسیه نیز در واکنش به این اقدام مردم لهستان گفت: من که مانند کوبیاک به مردم یک کشور (ایران) توهین نکرده‌ام، مخاطب من تنها یک بازیکن خاص بود که در پروفایل صفحه شخصی خود توهین کرده بود، نمی‌دانم چرا این موضوع را متوجه نیستند و چرا باید مجازات شوم!
در حال حاضر فدراسیون لهستان پیگیر این موضوع است و اعلام کرده که به جد پیگیر این موضوع است، اما فدراسیون والیبال روسیه با انتشار بیانیه‌ای گفت: نامه‌ای در این مورد برای ما ارسال نشده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/137098/طعنه-بازیکن-روس-به-اظهارات-ضد-ایرانی-کوبیاک
بستن   چاپ