اخبار محرمانه
بحرین در حدی نیست بخواهد با ایران رقابت کند
پنجشنبه 27 تير 1398 - 13:03:01
اخبار محرمانه - حمید علیدوستی، بازیکن پیشین تیم ملی ایران اعتقاد دارد، عراق تنها همگروه قدرتمند ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در مرحله دوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 است.
به گزارش مشرق ، حمید علیدوستی درباره همگروهی تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های عراق , بحرین , هنگ‌کنگ و کامبوج در مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم ملی در گروه خوبی قرار دارد و به غیر از عراق هیچ تیمی در این گروه قدرتمند نیست. البته الان عراق هم به آن صورت اقتدار گذشته را ندارد و نمی‌تواند خیلی ایران را به دردسر بیاندازد. بحرین نیز اصلاً در حدی نیست که بخواهد با تیم ملی ایران به رقابت بپردازد.
بیشتر بخوانید:
واکنش سرمربی هنگ کنگ به همگروهی با ایران
وی تصریح کرد: ایران هم‌اکنون تیم بسیار قدرتمندی است و در هر پست چهار بازیکن خیلی خوب دارد و از این بابت دغدغه‌ای وجود ندارد و می‌تواند به راحتی از این گروه صعود کند. تیم ملی ایران فقط احتمال دارد در مرحله بعد و در مصاف با تیم‌های ژاپن و کره جنوبی رقابت حساسی داشته باشد و در سطح آسیا دیگر تیم‌های درجه دو نمی‌توانند برای ایران با توجه به پیشرفت و توسعه‌اش رقیب سختی باشند.
بازیکن پیشین تیم ملی ایران یادآور شد: بازیکنان تیم ملی با تجربه‌ای که دارند آنقدر اشراف پیدا کرده‌اند که نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیرند. بعضی از بازیکنان تیم ملی دو دوره جام جهانی را تجربه کرده‌اند و در دوره گذشته نیز به راحتی موفق به صعود به این مسابقات شده‌اند. ایران نسبت به تیم‌های حاشیه خلیج فارس سطح بالاتری پیدا کرده است و همان‌طور که گفتم فقط تیم‌هایی در سطح کره و ژاپن هستند که می‌تواند برای ما خطرساز باشند.
علیدوستی تأکید کرد: برای صعود از این گروه جای نگرانی نیست, چراکه تیم ما صاحب کاراکتری شده که حتی با چهار امتیاز شانس صعود از مرحله گروهی جام جهانی را هم داشته است و موفق شده مقابل پرتغال به یک امتیاز دست پیدا کند. همه‌ی این‌ها باعث شخصیت پیدا کردن تیم ملی ایران شده است و این موضوع را حریفان ایران هم می‌دانند و از آن واهمه دارند.
وی در پایان گفت: حتی اگر تیم ملی در این مرحله در گروه سخت‌تری هم قرار می‌گرفت من بسیار به صعودش خوش‌بین بودم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/135138/بحرین-در-حدی-نیست-بخواهد-با-ایران-رقابت-کند
بستن   چاپ