اخبار محرمانه
بسته ویدئویی آخرین خبر/ اصلاح موی زنان توسط مردان ممنوع!
چهارشنبه 26 تير 1398 - 23:57:41
اخبار محرمانه - آخرین خبر / عمر مفید ساختمان؛ 5 برابر کمتر از استاندارد، واردات کابل برق به جای استنت قلب و 222 قرن انتظار برای خرید ویلای لاکچری بخشی از خبرهای ویژه ای است که آخرین خبر در قالب یک بسته مکتوب و تصویری آن را به مخاطبان خود تقدیم می کند.
دیدن ویدئوی این خبر را از دست ندهید.
عمر مفید ساختمان؛ 5 برابر کمتر از استاندارد
معاون وزیر راه گفته عمر مفید ساختمان در کشور ما به 23 سال رسیده در حالی که عمر ساختمان می تواند به بیش از 100 سال برسد. علت این مساله بی توجهی به استانداردها و کمبود بودجه عنوان شده است.
اگر در ساختمان پلاسکو فقط برای اطفای حریق 200 میلیون بیشتر هزینه می شد، اتفاق ناگواری رخ نمی داد.
واردات کابل برق به جای استنت قلب
نمکی، وزیر بهداشت در ادامه افشاگری ها از تخلف در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی اعلام کرده برخی دومیلیون یورو دریافت کرده اند تا استنت قلب وارد کنند اما به جای آن کابل برق وارد کشور کرده اند. این افراد زمانی کارها را با وزیر هماهنگ می کنند که در حال خروج از کشور هستند.
222 قرن انتظار برای خرید ویلای لاکچری
سید احسن علوی، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفته قیمت ویلاهای لاکچری و غیرقانونی در شهرک باستی هیلز لواسان 200 تا 700 میلیارد تومان است. اگر قیمت متوسط این ویلاها را 400 میلیارد تومان در نظر بگیریم، یک کارگر ساده که ماهی یک میلیون و پانصد هزار تومان حقوق می گیرد، باید 222 قرن صبر کند تا بتواند یکی از این ویلاها را بخرد.
اصلاح موی زنان توسط مردان ممنوع!
پس از انتشار فیلمی از آرایشگاه مختلط در فضای مجازی، عباس گلشن، رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اعلام کرد آرایشگاه های مردانه حق اصلاح موی زن را ندارند و در صورت مشاهده، آرایشگاه متخلف پلمپ خواهد شد. این اتفاق در آرایشگاه های آپارتمانی انجام می شود که هیچ مجوزی برای فعالیت ندارند.
سال گذشته رکوردار فرارهای مالیاتی
آمارهای منتشر شده توسط مدیرکل دفتر بازرسی ویژه مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی نشان می دهد در طول سه سال گذشته حدود 32 هزار و 700 میلیارد تومان فرارهای مالیاتی شناسایی و مطالبه شده که فقط 18 هزار و 400 میلیارد آن مربوط به سال گذشته بوده است. یک اقتصاد دان پیشنهاد کرده به جای رسیدگی به 10 میلیون پرونده فرار مالیاتی، سازمان امور مالیاتی روی یک میلیون پرونده مربوط به دانه درشت ها تمرکز کند.
گران فروشان ملک در چنگ مشاورین املاک
با اعلام قیمت های بالا و متفاوت فروش و اجاره مسکن از سوی صاحبخانه ها، مشاورین املاک بندرعباس برای کمک به شهروندان کاغذهایی را روی شیشه مغازه های خود نصب کرده اند که روی آن ها نوشته شده: از رهن و اجاره دادن ملک هایی با قیمت نامتعارف معذوریم. حتی در دفترهای خود می نویسند: این ملک را به خاطر قیمت بالایش، پیگیری نکنید.
فوت دو سوم غرق شده ها
آمارها حاکی از آن است که در 114 روز اول سال 98، تعداد غرق شدگی در رودخانه ها، دریا، استخر، کانال های آب کشاورزی، دریاچه پشت سد و سایر مکان ها 636 نفر غرق شده اند که از میان آن ها 423 نفر جان خود را از دست داده اند. بیشترین غرق شدگی در استان مازندران اتفاق افتاده و 23 درصد از غرق شدگان 21 تا 30 سال داشتند. همچنین مسن ترین غرق شده ها خانم و آقای 84 ساله و کوچکترین قربانی پسر 6 ماهه بوده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/134960/بسته-ویدئویی-آخرین-خبر--اصلاح-موی-زنان-توسط-مردان-ممنوع!
بستن   چاپ