اخبار محرمانه
زارع‌پور: به زودی ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کنیم
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 - 13:12:09
اخبار محرمانه - ایرنا /وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امسال برنامه‌ریزی‌هایی فراوانی درخصوص ماهواره‌ها انجام داده‌ایم که هم در ساخت ماهواره و هم در پرتاب، رویدادهای فضایی متعددتری را نسبت به سال گذشته داشته باشیم که ظرف یکی دو ماه آینده اولین رویدادها هم در مورد رونمایی از ماهواره‌های جدید و هم پرتاب آنها اتفاق خواهد افتاد.
 عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: اکنون بیش از 7 میلیون خانوار و بیش از یک‌سوم کشور تحت پوشش قرار گرفته است و هدفگذاری ما این است که امسال حداقل به 14 میلیون خانوار تحت پوشش برسیم.
وی ادامه داد: هدفگذاری دیگری که کرده‌ایم این است که حداقل دو میلیون از این خانوارها، مشترک و متصل شوند در حال حاضر حدود نیم میلیون خانوار متصل هستند و حدود 400 نفر فقط فیبر می‌گیرند برخی هم روی فیبر وی دی اس ال گرفته‌اند اما مشترکین فیبر امسال حداقل 4-5 برابر خواهد شد.
زارع پور بیان کرد: هدفگذاری که کرده‌ایم کار بسیار سختی است فرض کنید در طی 10 سال 400 – 500 هزار نفر و ما می‌خواهیم طی یکسال این را 5 برابر کنیم که انشاالله این اتفاق با همکاری خوب شهرداری‌ها، مسئولین محلی در شهرها و مردم رقم خواهد خورد.
وی درخصوص ماهواره گفت: امسال برنامه‌ریزی‌هایی فراوانی درخصوص ماهواره‌ها انجام داده‌ایم که هم در ساخت ماهواره و هم در پرتاب، رویدادهای فضایی متعددتری را نسبت به سال گذشته داشته باشیم که ظرف یکی دو ماه آینده اولین رویدادها هم در مورد رونمایی از ماهواره‌های جدید و هم پرتاب آنها اتفاق خواهد افتاد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/1223232/زارع‌پور--به-زودی-ماهواره‌های-جدید-رونمایی-می‌کنیم
بستن   چاپ