اخبار محرمانه
پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به اظهارات یک نماینده مجلس
دوشنبه 6 فروردين 1403 - 17:12:59
اخبار محرمانه - برنا / روابط عمومی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در پاسخ به اظهارات یک نماینده مجلس بیانیه‌ای صادر کرد.
متن بیانیه به شرح زیر است: 
یکی از پدیده هایی که از فردای انتخابات در کمال شگفتی ظهور و بروز پیدا کرد، تشبث و تمسک به بهانه های واهی توسط معدود نمایندگانی بود که به هر دلیل برای ادامه خدمت با اعتماد مجدد مردم مواجه نشدند.

اخبار محرمانه

- تسویه 270 هزار میلیارد تومان بدهی اصل و سود اوراق
- تسویه 100 هزار میلیارد تومان بدهی به صندوق‌های بازنشستگی
- اختصاص بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی معلمان 
 و اختصاص 54 هزار میلیارد تومان برای تسویه بدهی بانک مرکزی، نمونه هایی از مجاهدت دولت سیزدهم برای رفع مشکلات و غلبه بر چالش‌ها است.
ضمن اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان شکست مفتضحانه کمپین «تحریم انتخابات» بود. رسانه‌های دشمن از یکسال پیش بصورت 24 ساعته با طراحی فریبنده و بمباران اخبار و گزارشهای ناصواب و جعلی در پی آن بودند تا پروژه تحریم انتخابات را به نتیجه برسانند و در این راستا علاوه بر رسانه های رسمی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی، صدها شبکه تلویزیون ماهواره‌ای و هزاران کانال در فضای مجازی و برخی از سایت‌ها و مطبوعات زنجیره‌ای داخلی نیز ماموریت مایوس کردن مردم از انتخابات و تشویق آنها به خودداری از حضور در پای صندوق‌های رأی را برعهده داشتند و به واسطه تبلیغات سنگین و پرحجم اینگونه القاء می کردند که حداکثر 20 درصد مردم ایران در انتخابات شرکت خواهند کرد!
برای نمونه روزنامه گاردین در گزارشی نوشت: «برآوردها نشان می‌دهد که سه چهارم مردم قصد شرکت در انتخابات را ندارند و تنها 16 درصد به طور قطع قصد انجام این کار را دارند. سه چهارم از شرکت کنندگان به دلیل مخالفت با جمهوری اسلامی یا عدم برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه در انتخابات شرکت نمی‌کنند.» 
اما مردم شریف ایران با مشارکت 25 میلیونی با بی‌اعتنایی نسبت به این تبلیغات پرحجم و مسموم، پای صندوق‌های رأی حاضر شده و نقشه «تحریم انتخابات» را نقش بر آب و یک‌بار دیگر ثابت کردند که فضاسازی‌های دشمن تا چه اندازه با واقعیت‌ها فاصله دارد.
علی ای حال در ایران اسلامی همواره مجال نقد و اظهار نظر مخالف فراهم است، و دولت پذیرای انتقادات منصفانه و مشفقانه به ویژه از ناحیه نمایندگان محترم است و خود را موظف به رفع اشکالات واقعی می داند اما پسندیده نیست کسی که در حوزه تقنین و نظارت باید پاسخگوی عملکرد خود در برابر مردم باشد، در ارزیابی و اظهار نظر نسبت به دولت مردمی و رئیس جمهور پرتلاش از دایره انصاف و عدالت خارج شود و بدون اشاره به دستاوردها و اقدامات بی‌وقفه رئیس‌جمهور و دولتمردان برای حل مشکلات مردم، فضای کشور را تیره و تار و مأیوس کننده ترسیم کند!
امیدواریم دولت و مجلس با همدلی و هم افزایی که توصیه رهبر فرزانه انقلاب است تمام توان و ظرفیت خود را برای خدمت به مردم و پیشرفت کشور به کار گیرند و با برخی اظهارات فرصت سوء استفاده را برای دشمنان قسم خورده این مرز و بوم فراهم نکنند.
روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور

http://www.SecretNews.ir/fa/News/1214636/پاسخ-معاونت-پارلمانی-ریاست-جمهوری-به-اظهارات-یک-نماینده-مجلس
بستن   چاپ