اخبار محرمانه
اظهارات وزیر روحانی و نامزد صدای ملت پس از انتخابات
يکشنبه 13 اسفند 1402 - 08:36:03
اخبار محرمانه - ایرنا / نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم ایران را دارای نمره بالا از حیث بلوغ سیاسی در سطح جهان ارزیابی کرد و گفت: انتخابات 11 اسفند به لحاظ رخ ندادن تخلفات، سلامت و امنیت قابل قبول بود.
سیدمحمد بطحایی در گفت‌وگو با ایرنا روند برگزاری انتخابات 11 اسفند را از لحاظ شکلی و اجرایی ساده‌تر و روان‌تر از ادوار قبل ارزیابی کرد و با اشاره به حضور افراد با اخلاق و برخوردهای محترمانه در شعب اخذ رأی به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات، تأکید کرد: این موارد حکایت از آن دارد که این افراد آموزش دیده هستند و با دقت گزینش شده‌اند و از این بابت این اقدام شایسته قدردانی است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنین جو آرام و خالی از اضطراب‌ حوزه‌های انتخابیه و مکان‌های اخذ رأی را از دیگر نکات مثبت برگزاری این دوره از انتخابات عنوان کرد و گفت: این انتخابات به لحاظ رخ ندادن تخلفات و سلامت و امنیت کارنامه قابل قبولی به خود اختصاص داد.

بطحایی همچنین افزود: با وجود نقاط قوت اما به نظر می‌آید تمرکز و انرژی دستگاهها بیشتر صرف برگزاری شکلی انتخابات شد و از حیث تبلیغات شهری که می‌توانست مردم را بیشتر به مشارکت ترغیب کند، کم‌توجهی صورت گرفت.
این فعال سیاسی تصریح کرد: با توجه به این‌که شرایط کشور ما همواره در حال تحول است، مسائل جدید در رسانه ملی کمتر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
بطحایی با انتقاد از تحریم‌کنندگان انتخابات، جدا شدن از صندوق رأی و انفعال سیاسی را آفت و آسیب‌ توصیف کرد و افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند خواص و افراد تأثیرگذار باید در این زمینه بیشتر به میدان می‌آمدند ولی با این‌حال حضور و همت مردم در این شرایط قابل ستایش و شایسته شکرگزاری در پیشگاه الهی است. ملت ما حتی در مقیاس جهانی نمره بالایی از حیث بلوغ سیاسی دارد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/1207779/اظهارات-وزیر-روحانی-و-نامزد-صدای-ملت-پس-از-انتخابات
بستن   چاپ