اخبار محرمانه
تقویت توان ضدتروریسم ارتش سوریه؛ هدف‌گیری دقیق مقر تروریست‌ها با نسل جدید پهپادها
شنبه 23 دی 1402 - 7:54:02 AM
اخبار محرمانه - تسنیم / در ماه‌های اخیر، با اضافه شدن پهپادهای نسل جدید به ساختار تسلیحاتی ارتش سوریه، توانایی دمشق برای هدف قرار دادن دقیق مقر گروه‌های ترویستی افزایش چشم‌گیری داشته است.
ارتش سوریه با بهره‌مندی از این تجهیزات در طول 5 ماه گذشته موفق شده است تا ضربات مهلکی بر حزب ترکستانی و تیپ عثمان وارد نماید و تحریرالشام را در هم شکند.
 استفاده از پهپادهای شناسایی و انتحاری به ارتش سوریه کمک کرده است تا ضمن نظارت شبانه‌روزی بر آسمان سوریه، هدایت واحدها توپخانه‌ای و موشک‌های نقطه‌زن ارتش به سوی اهداف تروریستی را در دست گیرد.
یک نیروی بخش نظارت و اطلاعات ارتش سوریه در گفت‌وگو با تسنیم گفت: با ارتقای پهپادهای موجود و نصب بمب‌های کوچک بر روی آنها، اکنون این پهپادها علاوه بر رصد و شناسایی قادر به اجرای عملیات‌های انتحاری هستند. 
«خلیل نصرالله» تحلیگر: استفاده از پهپادهای انتحاری دقیق و پیشرفته احتمالا به واسطه تولید داخلی ارتش سوریه و یا از طریق متحدان دمشق در اختیار این کشور قرار گرفته است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/1186192/تقویت-توان-ضدتروریسم-ارتش-سوریه؛-هدف‌گیری-دقیق-مقر-تروریست‌ها-با-نسل-جدید-پهپادها
بستن   چاپ