اخبار محرمانه
رهبر انقلاب: زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی فراهم کنید
پنجشنبه 2 خرداد 1398 - 11:06:03
آخرین خبر تحلیل
اخبار محرمانه -
رهبر انقلاب: زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی فراهم کنید
٤٦
٠
کیهان / در دیدار 3 ساعته عصر دیروز (چهارشنبه) هزاران نفر از دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، نمایندگان تشکل‌های «علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و صنفی دانشجویان» حدود دو ساعت به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود درباره مسائل مختلف روز پرداختند و حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای نیز نکات مهمی درباره مسائل مطرح شده و نیز موضوع راهبردی «چگونگی ورود جوانان به میدان و شتاب یافتن حرکت عمومی کشور برای تحقق چشم انداز روشن انقلاب اسلامی» بیان کردند.
حضرت آیت الله ‌العظمی خامنه‌ای در ادامه، جلسه دانشجویی روز را جلسه‌ای پر نشاط، و روحیه جوانی و سرزندگی را موجب پیشرفت و استفاده از فرصت‌ها در کشور برشمردند.
حضرت آیت الله ‌العظمی خامنه‌ای «تشکیل گروه‌های سیاسی» را از روش‌های ورود و حضور مؤثر جوانان در عرصه حرکت عمومی کشور دانستند و خاطرنشان کردند: «حزب‌بازی» بی برکت است اما تشکیل گروه های فعال سیاسی با هدف فهم کردن و تحلیل موضوع‌ها و حوادث سیاسی و انتقال این تحلیل به دیگران، می‌تواند تأثیری بسیار اساسی داشته باشد.
ایشان در بخشی از سخنان خود فرمودند: اگر شما جوانان این‌جوری پیش بروید و زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی فراهم کنید، غصه‌های شما تمام می‌شود و این غصه‌ها فقط مخصوص شما نیست.
حضرت آیت الله‌ العظمی خامنه‌ای عوامل مژده‌دهنده و امیدآفرین در کشور را بسیار بیشتر از عوامل مأیوس کننده خواندند و با اشاره به برخی مطالب دانشجویان در این دیدار، به جوانان عزیز میهن تأکید کردند: حتی اگر صد اشکال و ایراد در مسئولان یا عملکرد دستگاه‌ها می‌‌بینید هرگز ناامید نشوید و با توکل به خدا، با مشکلات مبارزه و افق روشن آینده را محقق کنید.
ایشان افزودند: شما جوانان اطمینان داشته باشید که زوال دشمنان بشریت یعنی تمدن منحط آمریکایی و زوال اسرائیل را شاهد خواهید بود.
مشروح سخنان رهبر انقلاب را میتوانید در لینک های زیر بخوانید:
http://akharinkhabar.ir/politics/5290159
http://akharinkhabar.ir/politics/5289963

http://www.SecretNews.ir/fa/News/102920/رهبر-انقلاب--زمینه-را-برای-روی-کار-آمدن-دولت-جوان-و-حزب‌اللهی-فراهم-کنید
بستن   چاپ