اخبار محرمانه
ترامپ مشت اول را از بایدن خورد
چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 13:27:52
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / نتایج نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که نامزد دموکرات انتخابات 2020 با 49 درصد احتمال پیروزی در انتخابات بر رئیس‌جمهور فعلی آمریکا (38 درصد احتمال پیروزی) پیشی گرفته است.
به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه یو اس‌ای تودی، نتایج نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاک که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد که نظرات مثبت آمریکایی‌ها در مورد اقتصاد کشورشان تاثیری در انتخاب مجدد دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا در انتخابات سال 2020 ندارد. همچنین این نظرسنجی نشان داد که جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد دموکرات‌ها از بخت بالایی برای پیروزی در انتخابات برخوردار است.
با توجه به نظرسنجی‌های پیشین، 71 درصد از رای دهندگان معتقدند اقتصاد آمریکا خوب است و نرخ بیکاری کاهش یافته است. با این حال، میزان رضایت آمریکایی‌ها از اقدامات اقتصادی ترامپ 48 درصد است. 45 درصد نیز از اقدامات اقتصادی ترامپ رضایت ندارند. همچنین نظرات مثبت در مورد رشد اقتصادی اعتباری برای پیروزی ترامپ در انتخابات 2020 محسوب نمی‌شود. 58 درصد از رای دهندگان مخالف ترامپ هستند و فقط 38 درصد آمادگی خود را برای رای دادن به ترامپ اعلام کرده اند.
در همین حال، 54 درصد از مجموع شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته اند در انتخابات 2020 رای نمی‌دهند.
نتایج نظرسنجی در مورد نامزد‌های دموکرات حاکی از این است که جو بایدن با 49 درصد آراء از بخت بالاتری برای پیروزی در مقابل دونالد ترامپ برخوردار است. این در حالی است که مخالفان او 39 درصد هستند.
این نظرسنجی با شرکت 1078 آمریکایی و در بازه زمانی 16 تا 20 مه و با ضریب خطای 3.7 درصد انجام شده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/102435/ترامپ-مشت-اول-را-از-بایدن-خورد
بستن   چاپ