اخبار محرمانه
موضوعی که مادورو را به وحشت انداخت
چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 12:12:58
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / در پی کودتای نافرجام در ونزوئلا، رئیس‌جمهور این کشور درباره حضور خائنان در میان نیرو‌های امنیتی هشدار داد و خواستار بازداشت آن‌ها در اسرع وقت شد.
به گزارش خبرگزاری تاس، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا روز گذشته نسبت به حضور خائنان در میان نیرو‌های امنیتی و ارتش این کشور هشدار داد.
او طی نطقی که از شبکه رادیویی اتحاد منتشر شد، گفت: نیرو‌های مسلح ونزوئلا همیشه باید آماده باشند تا با تهدیدات احتمالی مقابله کرده و وحدت خود را در همه شرایط حفظ کنند.
وی افزود: پیام من به همه نیرو‌های مسلح این است که اخلاق و نظم را در بالاترین سطح حفظ کنند. آن‌ها باید همیشه آماده دفاع از حق برای برقراری صلح باشند. اگر آشکار شود که فردی در میان شما خائن است باید به سرعت بازداشت شود.
در 30 آوریل گروهی از نظامیان ونزوئلا حمایت خود را از خوآن گوایدو، سرکرده مخالفان این کشور اعلام کردند، ولی این کودتا به سرعت از سوی دولت کاراکاس خنثی شد.
در حال حاضر، گوآیدو و مخالفان دولت که تضعیف شده اند به دولت مادورو پیشنهاد مذاکره داده اند. این در حالی است که آن‌ها پیش از این هر گونه پیشنهاد مذاکره از سوی دولت مادورو را رد می‌کردند. تغییر موضع گوایدو نقطه عطف مهمی در تحولات اخیر ونزوئلا محسوب می‌شود. گوایدو بعد از چراغ سبز آمریکا و به تحریک مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا چند ماه پیش خودش را رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا اعلام کرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/102367/موضوعی-که-مادورو-را-به-وحشت-انداخت
بستن   چاپ