اخبار محرمانه
رئیس جمهور: آمریکا با ملت ایران جنگ دارد
چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 00:46:24
اخبار محرمانه - رئیس جمهور گفت: امروز تحریم های همه جانبه آمریکا اعلام جنگ علیه ملت ایران است، آمریکا نه با دولت بلکه با ملت ایران سرجنگ دارد.
به گزارش مشرق ، حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی از تحریم‌های همه جانبه علیه جمهوری اسلامی ایران را جنایت علیه بشریت دانست و اظهارداشت: اقدامات ظالمانه آمریکا جنگ عادی و تحریم نیست بلکه چنگ علیه بشریت است، امروز آمریکا جلوی خرید دارو، غذا و سفر یک بیمار برای معالجه را گرفته است که این اقدامات تحریم نیست بلکه جنایت علیه بشریت است.
بیشتر بخوانید:
افتتاح پروژه‌های بزرگ در دوران تحریم پاسخ مناسبی به کاخ سفید است
آغاز بهره‌برداری از سد کرم آباد پلدشت با حضور روحانی
وی ادامه داد: آمریکا می‌توانست راه دیگری از جمله تحریم در بخش صنعت پیشرفته را در پیش بگیرد تا در تاریخ رسوا نشود، تحریم دارویی و غذایی نشان دهنده اوج درماندگی و ظلم آمریکا عیله بشریت است.
رئیس جمهوری کشورمان اضافه کرد: وقتی استکبار در رأس آن آمریکا با همه توان و تحریم‌های همه جانبه جلو ملت ایران ایستاده اند نشان می‌دهد آمریکا با دولت ایران سر جنگ ندار بلکه جنگ آمریکا با ملت ایران با 80 میلیون جمعیت این کشور است.
وی از ایران به عنوان نماد دین، عزت و استقلال نام برد و گفت: امروز ایران به عنوان نماد ایستادگی و ایمان مردم در برابر کفر ایستادگی می‌کند و آمریکایی‌ها چند بار مسیری را طی کرده و شکست خوردند اما باز هم این کار را تکرار کرده و باز هم در برابر این اقدام نابخردانه در برابر ملت بزرگ شکست می‌خورند.
وی ادامه داد: نطق‌هایی که رهبران آمریکا بکار می‌برند نوشته شده توسط افراطیون این کشور و صهیونیست‌ها است که تفکر شکست حکومت و نظام ایران اسلامی را در یر می‌پرورانند.
رئیس جمهوری با بیان اینکه امروز مشاوران کاخ سفید تنها مایه آبروریزی آن‌ها هستند اضافه کرد: برنامه‌های متعددی برای خروج ما از برجام طرح‌ریزی کردند ولی موفق نشدند. سپس تلاش کردند که 6 کشور مقابل خارج شوند و بازهم شکست خوردند.
روحانی با اشاره به اینکه آمریکا پس از شکست در طرح‌ها، ناچار شد خودش آغازگر عهدشکنی باشد و در این میدان تنها بماند گفت: این جزو افتخارات عظیم تاریخ سیاسی ما هست و بر آمریکا پیروز شده ایم.
رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان‌های مرزی و مناطق آزاد بهترین ظرفیت برای دور زدن تحریم هستند عنوان کرد: با افتخار اعلام می‌کنیم که تحریم را در تمام موارد دور زده‌ایم و تلاش وزارتخانه‌های مرتبط نیز در همین راستا است.
روحانی با اشاره به اینکه ما موفق خواهیم شد و در برابر تحریم پیروز می‌شویم تاکید کرد: دین به عنوان نور هدایت باید در پیشگاه ما باشد و همین دینمداری راه گشایش است.
وی با بیان اینکه با کمک مردم کارهای بزرگ‌تری انجام خواهیم داد گفت: در قضیه سیل با تلاش همه و همراهی مردم توانستیم از مشکلات عبور کنیم و تا شب عید تمام بازسازی و نوسازی‌های مناطق سیل زده به پایان می‌رسد.
رئیس‌جمهور بیان کرد: ملت ایران هرگز در مقابل آمریکا شکست نمی‌خورند و شکست آمریکا با عنایت حق و تلاش خودمان تحقق می‌یابد و همچنین دشمنان تبلیغات کردند که قیمت دلار را افزایش دهند و نا امیدی در مردم ایجاد کنند اما موفق نشدند.
وی افزود: اینکه امروز دو طرح آب و خاک بزرگ در غرب کشور افتتاح کردیم خود نشان از قدرت مردم و افتخار بزرگ برای کشور است و ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم.
روحانی تصریح کرد: با وجود سختی‌های برای برخی مردم باران رحمت الهی بر ملت ایران وفور پیدا کرد. همه پیش بینی‌های آنها برای شرایط آب و هوایی برعکس درآمد و امروز باید از این آب استفاده کنیم و باید در کشاورزی تحول ایجاد کرد.
وی بیان کرد: پیش از بارش باران رحمت الهی برخی از نابودی ایران بر اثر کم‌آبی خبر داده بودند که بار دیگر لطف الهی شامل حال مردم شد و این بارش‌ها فرصت خوبی برای مردم ایران است تا تحول بزرگی در بخش کشاورزی ایجاد کنند و ما در مسیر یک تحول بزرگ قرار داریم که می‌توان با فناوری، جهاد و استفاده از نیروی کار ماهر به این تحول دست یافت.
روحانی اظهار کرد: مبارزه امروز ما با آمریکا افزایش تولید و صادرات است و لازم نیست در این راستا متکی به نفت بود بلکه توسعه گردشگری یکی از این تحولات است بیش از چهار هزار شرکت دانش‌بنیان را دولت در طول چند سال گذشته حمایت کرده است.
رئیس جمهور گفت: تولید، اشتغال و رفع فقر مطلق هدف اصلی دولت از زمان روی کار آمدن است و ما در برابر تحریم آمریکا باید با اراده خود بایستیم و ملت ایران باید با تلاش و تولید بیشتر به آمریکا بفهماند که نمی‌تواند به هدف خود برسد و در این راستا استان‌های مرزی توان آن را دارند که تحریم‌ها را دور بزنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/102102/رئیس-جمهور--آمریکا-با-ملت-ایران-جنگ-دارد
بستن   چاپ