اخبار محرمانه
سرمربیگری مجیدی در استقلال اشتباه محض است
سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 - 19:03:20
اخبار محرمانه - ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مسئولان باشگاه استقلال برنامه‌ای ندارند تا مشکلات این تیم را برطرف کنند.
به گزارش مشرق ، ستار همدانی در خصوص پیروزی استقلال مقابل العین در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم استقلال در این دیدار از ساختار خوبی در خط دفاعی و بخش هجومی برخوردار بود و همین موضوع باعث شد تا العین را در خانه‌اش شکست دهد. متاسفانه حواشی و مسائلی که در لیگ هجدهم برای این تیم به وجود آمد باعث حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا شد.
وی ادامه داد: متاسفانه مسئولان برنامه‌ای برای رفع مشکلات استقلال ندارند. تمام تیم‌های آسیا برای حضوری موفق در لیگ قهرمانان دارای یک برنامه واحد و مشخص هستند اما بر عکس در استقلال چنین فاکتوری دیده نمی‌شود.
بیشتر بخوانید:
فرهاد مجیدی گزینه سرمربیگری استقلال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا بهتر است فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی در این تیم باقی بماند یا خیر، اظهار داشت: فرهاد یک روزی باید کارش را به عنوان سرمربی در استقلال شروع کند و به نظرم این پنج بازی فرصتی بود تا او مشکلات سرمربیگری تیم استقلال را از نزدیک حس کرده و به اندازه پنج سال تجربه کسب کند. اشتباه محض است که او فصل آینده سرمربی استقلال باقی بماند و اگر عاقلانه تصمیم بگیرد می‌تواند در آینده یک مربی بزرگ شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/101928/سرمربیگری-مجیدی-در-استقلال-اشتباه-محض-است
بستن   چاپ