اخبار محرمانه
عمو پورنگ هم از تلویزیون خداحافظی کرد!
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 - 10:50:47
اخبار محرمانه - فرادید / فرضیایی از سال 1373 وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. بعد از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص‌ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود.
داریوش فرضیایی به زودی با یک سریال جدید در پلتفرم فیلیمو ظاهر می‌شود تا موج خروج مجریان شناخته‌شده و محبوب مردم از تلویزیون، تقریبا تمام ژانر‌ها و سلیقه‌های برنامه‌سازی و البته گروه‌های سنی مخاطبان را شامل شود.
داریوش فرضیایی متولد یک مرداد 1352 در تهران است و فرزند آخر خانواده است. مادرش اهل گیلان است و پدرش آذری اهل سراب است. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. 
فرضیایی از سال 1373 وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. بعد از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص‌ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود.
در سال 1376 با برنامه «ما و شما» که به انیمیشن‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. وی در سال 1378 با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در سال 1380 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و نام هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.
در آذر 1400 شایعاتی مبنی‌بر اخراج عمو پورنگ از صدا و سیما از خبرگزاری‌های مختلف و شبکه‌های ماهواره‌ای منتشر شد که حواشی زیادی به دنبال داشت، اما این شایعه توسط روابط عمومی صدا و سیما تکذیب شد


http://www.SecretNews.ir/fa/News/1227949/عمو-پورنگ-هم-از-تلویزیون-خداحافظی-کرد!
بستن   چاپ