اخبار محرمانه

آخرين مطالب

لیکنز: مقابل استقلال سزاوار پیروزی بودیم اخبار محرمانه از منابع دیگر

  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: پیروزی بزرگی بدست آوردیم.
به گزارش مشرق، جرج لیکنز پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: پیروزی بزرگی بدست آوردیم، چون بیش از 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند. بازی خیلی سنگینی را شاهد بودیم. استقلال تیم بزرگ و خوبی است، اما نشان دادیم چطور می‌توانیم بازی‌های بزرگ را پشت سر بگذاریم.
وی افزود: امروز دیدید که همیشه بازی‌های بزرگ جزئیاتی دارد که در نوع بازی تأثیرگذار هستند و دیدید که در چه بازی بزرگی پیروز شدیم. بازی از نظر تاکتیکی، سطح بالایی داشت و خوشحالم طبق آنالیزی که داشتیم، بازی کردیم و ضمن کنترل بازی به پیروزی دست پیدا کنیم.
لیکنز گفت: فکر کنم بهترین بازیکن زمین عبدالله‌زاده بود که بدون اینکه ضربه‌ای در بازی بزند، بهترین بازیکن بود! (این بازیکن در دقیقه 4+90 وارد زمین شد). همانطور که می‌دانید احسان حاج‌صفی با وجودی سطحی که داشت، هفته گذشته اشتباه کرد، اما این بازی عملکرد خوبی داشت و پاس گل هم داد.
بیشتر بخوانید:
شفر: دوباره بر می‌گردیم / داور از من عذرخواهی کرد
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: بازی بدون توپ ما اهمیت داشت. فشاری که روی هافبک‌های دو تیم بود، زیاد دیده می‌شد. آنها به ما فشار زیادی وارد کردند. برد امروز برای تراکتورسازی مهم و حیاتی بود. خیلی به خودم می‌بالم که این برد در حضور بیش از 80 هزار رقم خورد. این پیروزی را به هواداران و مالک باشگاه تقدیم می‌کنم. باید بگویم استقلال تیم عالی است و باید برابر این تیم عملکرد خوبی داشته باشید.
وی اضافه کرد: نمی‌توانستیم تغییرات زیادی انجام دهیم، چون تیم مقابل ما استقلال بود. می‌توانستیم گل تساوی را دریافت کنید، اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. فردا نیز بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم تا بازیکنانی که بازی نکردند، محک بخورند.
لیکنز در خصوص تأثیر حضور هواداران تراکتورسازی عنوان کرد: اسقبال هواداران و حمایتی که داشتند، عالی بود، اما اول باید تمرکز خودمان را حفظ و از احساسی شدن بازیکنانم جلوگیری می‌کردم تا با بازیکنان حریف و داور تنشی نداشته باشند. این بازی فرصت‌های کمی داشت، اما توانستیم از کوچک‌ترین اشتباه استفاده کرده و به گل برسیم.
وی ادامه داد: در برخی صحنه‌ها نباید توپ را به راحتی از دست می‌دادیم، اما به خاطر فشاری که بود، این اتفاق افتاد. ضمن اینکه حریف‌مان قدرت بالایی داشت. سزاوار این سه امتیاز بودیم و عملکرد اشکان دژاگه عالی بود.در نیمه نخست یکسری پاس‌های اشتباه داشتیم، اما نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانتسیم سه امتیاز بازی را بگیریم. وقتی همه چیز خوب است، نیازی نمی‌بینم در ترکیب تیمم تغییری ایجاد کنم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با اینکه نیمه نخست چنگی به دل نزد، گفت: انتظارات از تیم ما زیاد است، اما فکر نمی‌کنم این تیم تاکنون قهرمان شده باشد. این تجربه را در باشگاه ترابزون اسپور داشتم. آنجا هواداران زیادی داشتند، اما در سال‌های اخیر خود قهرمانی بدست نیاورده بودند. فراموش نکنید زنوزی 6 ماه است که تیم را خریداری کرده است و نیاز به زمان بیشتری داریم تا به سطح بالا و حرفه‌ای برسیم.
لیکنز افزود: همانطور که می‌دانید تراکتورسازی هواداران زیادی دارد، اما باید خودمان را کنترل کرده و احساسی عمل نکنیم. مسائلی وجود دارد که باید در سال‌های آینده انجام شود. این مسائل را در باشگاه در میان می‌گذاریم. زنوزی فردی جاه‌طلب است و من هم می‌خواهم به اهداف باشگاه کمک کنم.
وی ادامه داد: در نیمه اول بازی با استقلال عملکردمان خوب نبود، اما همین که بازیکنانم استرس نداشتند و در نیمه دوم به گل رسیدیم، یعنی عملکرد خوبی داشتیم. در آینده نیز می‌توانیم عملکردمان بهتر باشد، اما ممکن بود در ثانیه‌های آخر گل بخوریم، مثل هفته گذشته که در اواخر بازی گل خوردیم. هفته گذشته روی اشتباه بزرگ، داور برای‌مان پنالتی نگرفت، اما به داور امروز تبریک می‌گویم چون بازی را کنترل کرده و قضاوت خوبی داشت. درست است که سه امتیاز را گرفتیم، اما پایان کارمان نیست و باید کارهای بیشتری انجام دهیم. مالک باشگاه می‌تواند به من یک ماه مرخصی بدهد تا برگردم و دوباره کارم را شروع کنم!
لیکنز در مورد اینکه آیا دلخوش کردن به ضد حملات ریسک بالایی نبود، گفت: شما بازی را دیدید و می‌دانید که ما مقابل استقلال بازی کردیم و می‌توانستیم بازنده باشیم. قطعاً دوست داشتیم گل دوم و حتی سوم و چهارم را به ثمر برسانیم، اما با لیونل مسی صحبت کردم که سال بعد اینجا بیاید! قرار نیست همه موقعیت‌ها تبدیل به گل شود. هفته گذشته در صورت زدن گل دوم، باز هم بازنده بودیم، چون اشتباه داشتیم. وقتی در زندگی مثبت فکر کنید، اتفاق خوبی برای ما می‌‌افتد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی تراکتورسازی ایده‌آل او را خواهیم دید و همچنین چرا استوکس نتوانسته انتظارات را برآورده کند، گفت: ما 25 بازیکن داریم و تنها بازیکن ما استوکس نیست. می‌دانم فشار روی استوکس زیاد است و باید به او کمک کنیم از فشار خارج شود. یک تیم نباید به مهاجم هدفش اتکا کند، سوگیتا و سایر بازیکنان ما امروز عملکرد خوبی داشتند. من با لوکاکو کار کرده‌ام، زمانی که از اندرلخت جدا شد و به چلسی رفت. او در 18 سالگی بهترین گلزن لیگ بلژیک بود.
وی افزود: زمانی که مورینیو در چلسی بود، لوکاکو در این تیم بود، اما نتوانست خوب کار کند و افت کرد. زمانی که مورینیو به منچستریونایتد رفت، لوکاکو را با خودش به آنجا برد. تراکتورسازی امروز می‌تواند با دو یا سه سیستم و مثل تیم بلژیک می‌تواند با سه یا چهار مدافع بازی کند. بسته به شرایط بازی، سیستم تیم می‌توانست تغییر کند. من می‌دانم انتظارات زیاد است و زندگی هواداران‌مان فوتبال است. من امروز یک میهمان ویژه دارم و سفیر بلژیک به اینجا آمده؛ می‌روم لباس‌هایم را عوض کنم و به سر قرار بروم.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/64746/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد

حمله حزب‌الله لبنان به چند پایگاه صهیونیستی

آرزوی مایکل داگلاس برای مرگ در «مرد مورچه‌ای»

دستورات رئیس جمهور در نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان

چین: امیدواریم آمریکا خودبرتربینی را کنار بگذارد

چرا غیبت بازیگران و خوانندگان در مهمانی طهماسب، لطمه‌ای به آن وارد نکرده است؟

آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است

عباس‌زاده: تاریخ رژیم صهیونیستی به دو مقطع قبل و بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران تقسیم شده است

پایان یکه تازی اردوغان؟

نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم

2 خبر از فیلم کوتاه؛ آخرین وضعیت «ابله» و«آخرین شیهه»

آمادگی ایران برای کمک به مردم در معرض سیل در امارات

فرانسه: به درخواست اردن موشک‌ها و پهپادهای ایران رهگیری کردیم

رقم دقیق افزایش حقوق کارمندان

بودجه امسال چه زمانی نهایی می‌شود؟

شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند

جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند

امیرعبداللهیان: ایران از طریق سفارت سوئیس به آمریکا درباره اسرائیل پیام داد

فرق انسان و سایر موجودات در نوع دوستی

استادانی که سن نمی‌شناسند؛ از اسکورسیزی تا اسپیلبرگ و ایستوود

رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران!

شورای عالی امنیت ملی، وقوع هرگونه هجوم خارجی را تکذیب کرد

توضیح ارشد نظامی ارتش در مورد شنیده شدن صدای شدید در اصفهان

تاریخچه جت های جنگنده ایالات متحده

رفع محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور

بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید

المیادین: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است

پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی بازگشت

مقام ایرانی وقوع «حمله» در ایران را رد کرد

برقراری امنیت کامل در تاسیسات هسته‌ای اصفهان

آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور

آمریکا قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد

شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟

روایت یک رسانه درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

تسنیم: هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

منابع آگاه: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل قرار دارد

انهدام ریزپرنده‌ها؛ شرایط در اصفهان عادی است

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد؛ باطل شدن پروازها تا 10 صبح

گوشت چروکیده؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید!

منشا صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

المیادین: 5 هدف از سوی پدافند هوایی اصفهان رهگیری شده است

شنیده شدن صدای چندین انفجار در اصفهان

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

چاپ اسکناس 500 هزار تومانی از سوی بانک مرکزی واقعیت دارد؟

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی