اخبار محرمانه

آخرين مطالب

جنگ علنی شفر و خطیر در روزهای اوج استقلال اخبار محرمانه از منابع دیگر

  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - اختلاف بین سرمربی و معاون باشگاه استقلال در شرایطی به اوج خود رسیده که مدیران باشگاه بی‌توجه به این اتفاقات، پشت نتایج هفته‌های اخیر پنهان شده‌اند.
به گزارش مشرق ، به این آمار خوب دقت کنید: استقلال ، 4 هفته آخر لیگ برتر، 13 گل زده بدون گل خورده. اگر کسی به روند صعود تیم شفر در اواخر نیم فصل اول و ابتدای نیم فصل دوم شکی دارد به نتایج آخر این تیم خوب نگاه کند.
استقلال 1 - استقلال خوزستان صفر
استقلال 3 - نفت آبادان صفر
استقلال 5 - سپیدرود رشت صفر
استقلال 4- پیکان صفر
آبی پوشان پایتخت در شرایطی این نتایج را کسب کرده اند که تیم شفر روی دور برد افتاده و روحیه برتری طلبی که در ابتدای نیم فصل از یاد برده بود را دوباره یاد گرفته است اما یک جنگ داخلی دوباره آبی پوشان را دچار چالشی خود ساخته کرده که بدون شک این تیم را در هفته‌های آتی دچار حواشی خواهد کرد. اتفاقی که بی شباهات به ماجراهای فصل‌های اخیر نبوده و هر وقت آبی پوشان چه در زمان قلعه نویی، چه مظلومی و چه منصوریان در حال اوج گیری بودند با یک حاشیه درونی قهرمانی را از دست دادند.
بیشتر بخوانید:
پیش بازی نبرد استقلال و تراکتورسازی +عکس
این اتفاق در حال تکرار است اما این بار نه از طرف وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال، بلکه از داخل مجموعه! اختلاف علنی بین سرمربی و معاون باشگاه! اگر چه اختلافات ریز و درشتی بین شفر و خطیر در این ارتباط وجود داشت اما اختلاف شدید از جایی شروع شد که سرمربی تیم استقلال بعد از یکی از مصاحبه‌های جیری ساناک بعد از جدایی اش از جمع آبی پوشان متوجه می‌شود که مربی اهل چک توسط برخی‌ها تحریک شده تا علیه او ( شفر ) حرف بزنند. سرمربی استقلال هم بعد از تماس تلفنی با ساناک در جریان کامل موضوع قرار گرفته و متوجه می‌شود تماس‌ها با ساناک برای تخریب وی صورت گرفته و درست از همان جا بود که متوجه شد فردی از داخل باشگاه با وی مشکل دارد.

به مصاحبه شفر قبل از بازی این فصل با پدیده در نیم فصل دقت کنید: او در بخشی از صحبت‌هایش پیرامون دلایل جدایی ساناک می‌گوید: در مورد ساناک با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم. ساشا پسرم هم در این خصوص صحبت کرد و خواهش کردم او را تحت فشار نگذارید چون بیمار است. مدیرعامل هم پذیرفت. ممکن نیست کسی بر خلاف آن رفتار کند. استقلال یک باشگاه جهانی است. باید آن را به همه دنیا نشان بدهیم. اگر یک نفر بخواهد در این مسیر نباشد و در تیم احترام نگذارد، برای ما مشکل ساز می‌شود. همیشه 30 درصد قدرت و تمرکز من صرف این مسائل می‌شود. همیشه می گویم صحبت اضافه انجام ندهید. ما استقلال هستیم و باید رفتاری در شان استقلال داشته باشیم. بارها گفتم مدیرعامل و سرمربی می‌توانند راجع به مسائل اصلی صحبت کنند.
این اظهارات مستقیم شفر به علی خطیر معاون ورزشی استقلال است.او رسماً می‌گوید خودم با مدیرعامل باشگاه حرف زدم و کسی حرف اضافه نزند. حتی بعد از این موضوع شایعه شد که خطیر با دستور شفر حق حضور در هیچکدام از اردوهای استقلال را نداشته و همین اتفاق هم افتاد. معاون استقلال حتی در زمان اردوی نیم فصل آبی پوشان برای دریافت مطالبات استقلال پیرامون انتقال مجید حسینی به ترکیه رفت اما هیچکس او را در اردوی این تیم ندید.
شاید اگر مدیران بالا دستی استقلال در همان ابتدا جلوی چنین اختلافی را می‌گرفتند امروز شاهد این حد از اختلاف نبودیم اما نه تنها اتفاقی رخ نداد بلکه اختلافات بیشتر هم شد! با پایان نیم فصل شفر نام بازیکنان مد نظرش را به فتحی داد و خطیر هم بازیکنان مد نظر را جذب کرد «اگر چه خطیر در مورد پاتوسی و قوانین حضور این بازیکن در لیگ ایران دچار اشتباهی شد که هنوز حل نشده» اما در هر صورت بازیکنان مد نظر شفر جذب شدند. با این شرایط استقلال بازی با پیکان را با 4 گل برد و علی خطیر که به تازگی یک صفحه اینستاگرام باز کرده در یک پست به هواداران تبریک گفت. حالا واکنش شفر به این پست خطیر را در صفحات مجازی ببینید: « می‌خواهم یک درخواست کوچک کنم، شما دردسرسازها، شما افراد موذی! که در زمان بحران به پشت ما خنجر می‌زنید، دیگر برنگردید، تبریک نگویید و وانمود نکنید که بخشی از خانواده استقلال هستید! فوتبال ورزشی احساسی، پر از عشق، پر از استرس و تنش، پیروزی و شکست است، شما به جرات، شخصیت و شان نیاز دارید تا بر لحظات سخت چیره شوید و متاسفانه هر کسی اینها را ندارد. اگر نمی‌توانید تحت فشار وفادار بمانید، ورزش اشتباهی را دنبال می‌کنید.
سرمربی استقلال بدون اسم بردن از خطیر به کسی که در خارج است و برای دیدن خانواده اش به سوئیس رفته می‌گوید: شما افراد موذی که در بحران به ما از پشت خنجر می زنید دیگر برنگردید! اگر چه از این پست برداشت‌های دیگری هم شد و خیلی‌ها عنوان کردند منظور شفر به اعضای کمیته فنی بوده اما بهتاش فریبا صراحتاً در گفت و گو با فارس اعلام کرد که به جز روانخواه دیگر اعضای کمیته فنی صفحه مجازی ندارند و همه ما هم در ایران هستیم، ضمن آنکه همه می‌دانند منظور شفر از انتشار آن پست چه کسی در باشگاه بوده است.
با همه این اتفاقات خیلی‌ها منتظر واکنش خطیر به حواشی رخ داده بودند اما معاون باشگاه استقلال که او هم خیلی زود مثل پندار توفیقی تسلیم صفحات مجازی شده است درست بعد از برگشت از زوریخ به تهران در جدیدترین پیام خود در صفحه اینستاگرامش اینگونه واکنش نشان داد: «به کجا دارید می رید ؟ این هوادار می فهمه کی داره خدمت می کنه کی خیانت؟ شاید بتوانید با فشارهاتون چند صباحی منو از استقلال دور کنید تا به افکار پلیدتون در این باشگاه ادامه بدید ولی مکان نداره بتونید کامل منو از استقلال دور کنید!

حتی ساده‌ترین هوادار استقلال هم با خواندن متن‌های طرفین متوجه می‌شود که چه اختلاف عمیقی بین سرمربی و معاون باشگه وجود دارد، معاونی که در نوشته اش به صراحت گفته شما می‌خواهید به افکار پلیدتان در باشگاه ادامه بدهید!
به اینکه کدامیک از طرفین حق دارند یا ندارند هیچ کاری نداریم اما با همه این توضیحات یک سوال به وجود می‌آید؟ نقش مدیرعامل در باشگاه استقلال چیست؟ آقای فتحی در این شرایط در کجای داستان قرار دارید؟ آیا دود این اختلاف باید به چشم هوادارانی برود که چند سال است رنگ آرامش ندیده اند ؟ بهتر نیست موضوع را بین خودتان و در یک اتاق دربسته حل می‌کردید که کار به اینجا نمی‌کشید؟
و در پایان سخنی با هواداران استقلال: به اسامی مدیران استقلال و خروجی عملکرد آنها طی سالهای اخیر دقت کنید، خودتان متوجه می‌شوید چرا در باشگاهی مثل استقلال تمامی امور حساس در بزنگاه‌ها حل نمی‌شود و بعد از تبدیل شدن به مشکل بزرگ باعث توقف روند حرکتی این تیم در مسابقات شده و در پایان فصل چیزی جز آه و حسرت برای آنها نمی‌ماند.به این اسامی امیر حسین فتحی را هم اضافه کنید مگر اینکه او همین امروز با اتفاقات درون باشگاهش برخوردی قاطع داشته باشد نه تعارفی.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/63905/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

چاپ اسکناس 500 هزار تومانی از سوی بانک مرکزی واقعیت دارد؟

نماینده روسیه در شورای امنیت: آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است

کاخ سفید: آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است

مرغ ارزان شد

حماس: مواضع بایدن متناقض است

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

تصویر احوالپرسی ظریف از ولایتی

چرا به شاهد 136، «کلاشنیکف دنیای پهپاد‌ ها» می گویند؟

علاقه شدید «لیلا حاتمی» به سبک فیلمسازی پدرش

تاریخ سازی جعلی

فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می شود؟

سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد

6 پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان در شورای امنیت سازمان ملل

انقلابیون انتقادی

موضع‌گیری دو پهلو

سیل برای دبی گران تمام شد

رویترز: آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند

پشت پرده فروش 1200 میلیارد تومانی سینمای ایران!

هشدار صریح ایران به رژیم صهیونیستی؛ در پاسخ دادن به هرگونه ماجراجویی آنی عمل می‌کنیم

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

تارانتینو نظرش عوض شد؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد!

رئیسی: اگر اهل مذاکره‌اید، ما میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست وزیر نفت برای صدور نفت مجانی به سوریه

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم؛ با تهدید وجودی روبرو هستیم

اردن: باید مانع حمله به رفح شد

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

جادوی بهاره، کار عمو نوروزه!

اردن: ایران قصد تشدید تنش ندارد

سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود

رییس سازمان برنامه و بودجه: کشور در مدار رشد اقتصادی قرار دارد

ادعای رسانه عبری درباره اصابت موشک به دیمونا جنگ روانی است

«کارخانه هیولاها» در ایران روی صحنه رفت

امیرعبداللهیان: عملیات دفاع مشروع و اقدام متقابل ایران پایان یافته است

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌های غزه فاجعه‌آمیز است

فقط حرکتای صورت سلمان که به شیرین میگه منو لو نده!

بازیگر نقش سیروس قایقران در «پرویزخان» کیست؟

بیانیه بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی آمریکا

امیرعبداللهیان: در صورت تعرض به منافع ایران، در پاسخ‌گویی لحظه‌ای تردید نخواهیم کرد

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

با کودک مثل خودش صحبت کنید

غربت مرتضی

انتقاد حسین عبده تبریزی به مالیات مضاعف علیه سرمایه‌گذاری

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی