اخبار محرمانه

آخرين مطالب

شکست بایدن 77ساله با «استپین» جوان تحلیل ویژه

شکست بایدن 77ساله با «استپین» جوان
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - شرق /متن پیش رو در شرق منتشر شده و انتشار آن در آخرین خبر به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نیست
یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که قرار است تیم انتخاباتی ترامپ با هدایت استپین بر آن تمرکز کنند، تبلیغات در تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی است
کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، از دوشنبه گذشته کار خود را آغاز کرد تا در فرصت کمتر از صد روز مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، او و تیم انتخاباتی‌اش با تغییر استراتژی و اتخاذ رویکردهای جدید، سیاست‌های مخرب فعلی را اصلاح و مانع تداوم پیشتازی جو بایدن، نامزد 77ساله دموکرات‌ها، در نظرسنجی‌های انتخاباتی و شکست جمهوری‌خواهان در انتخابات سوم نوامبر شوند. تغییر استراتژی انتخاباتی ترامپ از حدود سه هفته قبل و با تعیین «بیل استپین» به‌عنوان استراتژیست اصلی کمپین انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا کلید خورد. مشخص بود که «برد پارسکیل»، مدیر سابق کمپین انتخاباتی ترامپ، نتوانسته انتظارات را برآورده کند و رویکرد او در برابر دموکرات‌ها احتمال شکست ترامپ در برابر بایدن را افزایش داده است. ترامپ و اطرافیانش می‌خواهند با اتخاذ رویکردی تهاجمی در تبلیغات و مناظره‌های پیش‌رو فاصله بیش از 10 درصدی خود با جو بایدن را در نظرسنجی‌ها کاهش دهند. این رویکرد را در هفته‌های اخیر و در موضع‌گیری‌های ترامپ شاهد بودیم. انتقادهای شدید از آشوب‌طلبانی که اقدام به آتش‌زدن و تخریب فروشگاه‌ها و اماکن عمومی می‌کنند و از سوی دموکرات‌ها و رسانه‌های مخالف ترامپ، معترض نام می‌گیرند، نشان از تهاجمی‌شدن رویکرد ترامپ در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری است.
با اینکه تعدادی از جمهوری‌خواهان حامی ترامپ تردیدهایی درباره موفقیت‌آمیزبودن این روش دارند، اما اعضای کلیدی کمپین انتخابی او امید زیادی به اثربخشی این رویکرد و استراتژی جدید دارند.
یکی از اعضای ارشد کمپین ترامپ به آتلانتیک می‌گوید: «تغییر در مدیریت و هدایت کمپین انتخاباتی امری لازم و ضروری بود. ما با قدرت بیشتر در میدان حضور داریم تا به مردم آگاهی بدهیم که جو بایدن ابزار دست چپ‌گرایان افراطی حامی برنی سندرز در حزب دموکرات شده و حضور او در کاخ سفید خطری بزرگ برای ایالات متحده خواهد بود».
رویکرد تهاجمی استپین
«استپین» زمانی به کمپین انتخاباتی ترامپ وارد شد که رسانه‌های مخالف او به انتقاد از عملکرد «پارسکیل» پرداختند و بخش عمده‌ای از عملکرد ضعیف ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی را ناشی از بی‌توجهی «پارسکیل» به این کمپین قلمداد کردند. استپین 42ساله فردی تازه‌وارد در تیم دونالد ترامپ نیست. او در انتخابات 2016 هم یکی از مدیران منطقه‌ای کمپین انتخاباتی ترامپ بود و در ماه می‌‌‌‌امسال هم به سمت معاون مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ ارتقای سمت یافت. استپین در میان دو کمپین انتخاباتی هم به‌عنوان مدیر سیاسی در کاخ سفید حضور داشت.
سابقه همکاری استپین با جمهوری‌خواهان حتی به قبل از سال 2016 بازمی‌گردد. او پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه «راتگرز» نیوجرسی، در کمپین‌های تبلیغاتی تعدادی از قانون‌گذاران ایالتی و محلی حضور یافت و اولین موقعیت مهم برای او در سال 2004 با حضور در کمپین انتخاباتی جورج دبلیو بوش، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا رقم خورد. چهار سال بعد هم دوباره در تیم انتخاباتی رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و سناتور جان مک‌کین، رقیب باراک اوباما، آخرین رئیس‌جمهوری دموکرات ایالات متحده حضور یافت.
استپین از سال 2009 تا 2013 در کنار کریس کریستی، فرماندار ایالت نیوجرسی به‌عنوان معاون رئیس دفتر او حضور داشت. بعد از مسدود‌شدن پل جورج واشنگتن و ایجاد ترافیک سنگین در اطراف آن که کریستی آن را اقدامی سیاسی از سوی رقبا برای ضربه‌زدن به خود خواند و جنجالی رسانه‌ای در نیوجرسی را به‌دنبال داشت، استپین به‌همراه افرادی دیگر از تیم کریستی کنار گذاشته شد. بعدها کریستی پذیرفت که اخراج استپین اقدامی اشتباه بوده و او در آن رسوایی نقشی نداشته است. این اخراج مانع از همکاری جمهوری‌خواهان با استپین به‌عنوان مشاور سیاسی نشد و در نهایت در سال 2016 او به کمپین انتخاباتی ترامپ راه یافت. استپین در اولین موضع‌گیری‌های خود خواستار اتخاذ رویکردی تهاجمی از سوی ترامپ علیه بایدن شد و گفت: «بسیار مایلم که تقابل‌های ترامپ و بایدن بیش از مناظره‌های انتخاباتی باشد. هرچقدر این رویارویی‌های مستقیم بیشتر باشد، به نفع ما خواهد بود. همه‌چیز در این کارزار انتخاباتی باید شفاف و هدفمند باشد. اگر در زمان و مکان مناسب پیام درستی منتقل نکنیم، تاوان آن را در انتخابات خواهیم داد. ما قصد داریم با استفاده از اطلاعات دست و دقیق، بهترین تصمیم‌ها را درباره رویکرد تبلیغاتی خود اتخاذ کنیم».
تمرکز بر تبلیغات تلویزیونی
یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که قرار است تیم انتخاباتی ترامپ با هدایت استپین بر آن تمرکز کنند، تبلیغات در تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی است.
در ماه‌های گذشته تیم انتخاباتی ترامپ توجه چندانی به این بخش نمی‌کرد اما استپین بر راه‌اندازی مجدد آن تأکید دارد. بودجه این تبلیغات از آغاز ماه جولای 2020 کاهش یافته بود، به‌طوری‌که در ماه جولای این بودجه به حدود یک میلیون دلار در ماه رسید؛ در‌حالی‌که قبل از آن این رقم نزدیک به 10 میلیون دلار بود. استپین قصد دارد یکی از ضعف‌های بزرگ تیم انتخاباتی ترامپ در ماه‌های اخیر را از طریق تبلیغات تلویزیونی که میلیون‌ها بیننده دارد، جبران کند. در ماه‌های گذشته انتقاد‌های زیادی از عملکرد دولت ترامپ برای مقابله با بحران کرونا صورت گرفته و او هیچ‌گاه نتوانسته در برابر این حملات و انتقادها پاسخی داشته باشد. بخش عمده‌ای از پیشتازی بایدن در نظرسنجی‌ها هم ناشی از همین عملکرد ضعیف ترامپ در ماه‌های اخیر بوده است. کمپین انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا از این پس تلاش خواهد کرد تا از یک‌سو علاوه بر دفاع از عملکرد دولت در مدیریت بحران کرونا و تبعات اقتصادی ناشی از آن که باعث شده نرخ بی‌کاری به حدود 20 درصد برسد و از سوی دیگر به نزدیک‌شدن بایدن به چپ‌گرایان حزب دموکرات از جمله برنی سندرز بپردازد و درباره آن هشدار دهد. به‌تازگی استراتژی دموکرات‌ها برای انتخابات 2020 و برنامه‌های این حزب در صورت پیروزی در انتخابات منتشر شد که حاکی از نزدیک‌شدن این برنامه‌ها به برنامه‌های چپ‌گرایان از جمله برنی سندرز، نامزد کناره‌گیری‌کرده انتخابات بود. تیم ترامپ با استفاده از عدم محبوبیت قابل‌توجه جریان‌های چپ‌گرا در جامعه آمریکا می‌خواهد با تأکید بر رابطه بایدن و چپ‌گرایان باعث کاهش محبوبیت معاون باراک اوباما شود. براساس گزارشی که رسانه‌های نزدیک به دونالد ترامپ منتشر کردند، وقفه ایجاد‌شده در برنامه‌های تبلیغات تلویزیونی ترامپ به پایان رسیده و با آغاز کمپین انتخاباتی ترامپ از روز دوشنبه، این تبلیغات نیز به شکلی گسترده‌تر روی آنتن رفته‌اند. در مرحله اول قرار است این تبلیغات در ایالت‌هایی پخش شوند که ترامپ موقعیت نامناسبی در آنها دارد. ایالت‌های فلوریدا، میشیگان، پنسیلوانیا، ویسکانسین و کارولینای شمالی از جمله ایالت‌هایی هستند که بایدن با وجود برتری در آنها رقابتی نزدیک با ترامپ دارد و تیم انتخاباتی ترامپ می‌خواهد عقب‌افتادگی در این ایالت‌های کلیدی و تعیین‌کننده را جبران کند.
 قرار است از حدود یک ماه دیگر؛ یعنی ماه سپتامبر روند رأی‌گیری پستی در این ایالت‌ها آغاز شود و ترامپ فرصت چندانی برای اثرگذاری بر افکار عمومی این ایالت‌ها ندارد. در آن‌سو هم بایدن توجه ویژه‌ای به این ایالت‌ها دارد و با بودجه تبلیغاتی حدود 30 میلیون دلار نمی‌خواهد برتری خود در این ایالت‌های کلیدی را از دست بدهد.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/350199/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حماس: درحال حاضر زمینه‌ای برای مذاکره وجود ندارد

فصل سوم «پدرخوانده» ابوطالب آماده پخش شد

ترفندهای بچه برای درآمدزایی!

عضو کمیسیون امنیت ملی: اقدام روز گذشته اسرائیل گوشمالی دیگری خواهد داشت

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

واردات نفت چین از روسیه در ماه مارس افزایش یافت

مقام مسئول: 6 دهک جامعه توان خرید خانه را ندارند

آیت‌الله جوادی آملی: بانک‌ها جلوی اختلاس‌ها را بگیرند

جزئیات آخرین تحولات منطقه از زبان خبرنگار صداوسیما در مرز لبنان

پیامدهای اِل‌نینو؛ اعلام وضعیت اضطراری و جیره‌بندی برق در اکوادور

سروش رفیعی: حاشیه ندارم چون فیلم بازی نمی‌کنم!

تمجید امیرعبداللهیان از ابتکار تاریخی آفریقای جنوبی

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

عملکرد وزارت نفت در بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی بررسی می‌شود

ایران به فناوری سامانه پایش وضع ماشین‌های دوار دست یافت

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم/ ویدئو

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

بحرین میزبان نشست آینده سران اتحادیه عرب

پلیس آمریکا یکصد دانشجوی حامی فلسطین را بازداشت کرد

رسوایی‌های گسترده در پارلمان انگلیس

«برمودا» امشب میزبان عمو قناد است

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

حاج آقا مرادی: اگر کسی ناشناس پیام داد و دنبال آشنایی بود این دنبال دختربازی هست!

دستگاه های صدرنشین و قعر نشین تبدیل مجوزهای کاغذی را بشناسید

«انگل؛ خاکستری»: روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

کنایه‌ بچه به شرایط سخت و عجیب اقتصادی

اهدای 100 هزار گل لاله به شهر جنگ‌زده اوکراین

«انگل: خاکستری»؛ روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

سپاه درخصوص «عملیات وعده صادق» پیام داد؛ تشکر از مردم و خط‌و‌نشان برای دشمنان

به‌کارگیری توانمندی داخلی در تعمیر تجهیزات خط میبد - نائین

افزایش استرس‌ زنان امروزی به دلیل بی‌خوابی

صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم/ 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید

قاضی زاده هاشمی: بنگاه های اقتصادی بنیاد شهید واگذار می شود

آلمان 4 پاتریوت دیگر می‌خرد

ماجرای بیزینس‌های «آقای همساده»

توزیع بیش از 4 میلیون لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی خراسان جنوبی

روز خوش بورس؛ جهش 78 هزار واحدی شاخص

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

رسانه‌های صهیونیستی: 250 هزار فلسطینی رفح را ترک کرده‌اند

چه خبر از مژده لواسانی و سوگل خلیق؟

جعفرزاده: نه رئیسی، رئیس جمهور دو دوره ای می شود نه بایدن

توپکرانی 137 هزار متر خط لوله در نفت و گاز مسجدسلیمان

فعال سیاسی: بدون تغییر در تیم اقتصادی دولت نباید منتظر بهبود اوضاع بود

خط فقر 150 هزار تومانی در سال 84

آوارها در غزه وسیله‌ای برای سرگرمی کودکان شد

اعتراض مردم انگلیس به وتوی آمریکا علیه فلسطین

تجمع مردم لبنان در مقابل سفارت اردن

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم!

رضا نصری: زبان ایران باید در مقابل اسرائیلِ یاغی و قانون‌شکن زبان قانون و منطق و متانت باشد!

صفر تا صد برنده و بازنده عملیات ایران علیه اسرائیل در 3 دقیقه

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی