اخبار محرمانه

آخرين مطالب

وضعیت لیست های انتخاباتی اصولگرایان و اصلاح طلبان در تهران فرهنگی اجتماعی

  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - برررسی فهرست‌های اصلی جریان‌های سیاسی در تهران نشان می‌دهد اصلاح‌طلبان با 4 لیست و و اصولگرایان نیز با یک لیست اصلی در انتخابات حضور یافته‌اند.
به گزارش مشرق، شب گذشته جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بیانیه مشترکی که به امضای غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف و مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری رسید، لیست مشترکی را منتشر کردند. در این بیانیه، نوشته شده بود: نظر به مصلحت مهمی که در انتخابات مجلس یازدهم در وحدت نیروهای انقلابی نهفته است، «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» و «جبهه پایداری»، با وجود بعضی اختلاف نظرها، بر سر یک لیست واحد که در انتخابات روز جمعه دوم اسفند ماه نود و هشت، «لیست وحدت» نامیده خواهد شد، به توافق رسیدند.
بیشتر بخوانید:
لیستی رأی بدهیم یا نه؟
حمایت علی شمسی پور از لیست وحدت
سیاح به نفع لیست وحدت انصراف داد
با حرکت شب گذشته جریان اصولگرا و ارائه یک لیست در تهران، مابقی نامزدهای دو فهرست که در لیست مشترک حضور ندارند، از صبح امروز در حال انصراف از انتخابات هستند.
اعضای فهرست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری که لیست اصلی جریان اصولگرایی برای تهران است عبارت‌اند از: محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، سیدمصطفی میرسلیم، زهره الهیان، محسن پیرهادی، فاطمه رهبر، بیژن نوباوه، سمیه رفیعی، سیدمحمود نبویان، فاطمه قاسم‌پور، الیاس نادران، زهره لاجوردی، سیدرضا تقوی، رضا تقی‌پور، غلامحسین رضوانی، سیدمحسن دهنوی، سیدنظام‌الدین موسوی، علی خضریان، مالک شریعتی، روح‌الله ایزدخواه، مجتبی توانگر، مجتبی رضاخواه، مهدی شریفیان، سیداحسان خاندوزی، ابوالفضل عمویی، احمد نادری، اقبال شاکری، عبدالحسین روح‌الامینی، عزت‌الله اکبری تالارپشتی و سیدعلی یزدی‌خواه.
در اردوگاه اصلاح‌طلبان نیز به‌رغم آنکه شورای عالی سیاست‌گذاری اعلام کرده بود برای تهران لیستی ارائه نمی‌دهد اما حزب کارگزاران لیستی با نام یاران هاشمی منتشر کرد.
اعضای لیست یاران هاشمی عبارت‌اند از حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری، پروانه مافی، محمد حسین مقیمی، افشین علا، محمدرضا نجفی، داوود محمدی، علیرضا محجوب، سید فرید موسوی، سهیلا جلودارزاده، اعظم صمصامی، لیلا کمانی، زهرا ساعی، محمدرضا بادامچی، خسرو سبحانی، حسن قجاوند، سعید باقری، سید امیر عسکری، محمد هادی انتشاری، مهندس افشین خلیلی، ابوالفضل رباطی، محمد احسان متقی، عیسی انصاری فر، هادی احمدی، محمد حسین شیخ محمدی، مهدی آدابی، محمد نبی ابراهیمی، محمد رضا شریفی، سید احمد حسینی، مراد دهداری و وحید توتونچی.
چند روز بعد از اقدام کارگزاران، فهرستی تحت عنوان ائتلاف اصلاح طلبان منتشر شد که حاصل اجماع 8 حزب اصلاح طلب برای تهران بود که سرلیست هر دو فهرست مجید انصاری است و چهره‌های مطرحی همچون کواکبیان، وکیلی و راه‌چمنی که در یاران هاشمی جایی نداشتند، وارد لیست ائتلاف شدند.
اگرچه در ابتدای هفته صحبت از فهرست دادن حزب ندا و حزب همبستگی هم بود اما این دو حزب تشکل اصلاح‌طلب تصمیم گرفتند که از لیست ائتلاف اصلاح طلبان حمایت کنند. همچنین طبق اعلام روزنامه سازندگی(ارگان حزب کارگزاران) محمدرضا عارف قرار بود لیستی با حضور اعضای فعلی فراکسیون امید در تهران منتشر کند.
با این‌حال لیست ارائه شده از سوی حزب کارگزاران و ائتلاف اصلاح‌طلبان به مذاق برخی چهره‌های شاخص جریان اصلاحات خوش نیامد و علی مطهری عضو فراکسیون امید فهرستی 21 نفره را از بین کاندیداهای اصلاح‌طلب و برخی چهره‌های اصولگرا معرفی کرد. مطهری در انتخابات مجلس نهم و دهم نیز، سرلیست "صدای ملت" و در انتخابات‌های گذشته نیز با لیست خود در انتخابات حضور پیدا می‌کرد.
لیست 21 نفره علی مطهری عبارت است از: مجید انصاری، غلامرضا مصباحی مقدم، علی عباسپور تهرانی‌فرد، محمدرضا راه‌چمنی، محمدحسین مقیمی، مصطفی کواکبیان، علیرضا محجوب، افشین علا، محمدرضا نجفی، سید فرید موسوی،محمدعلی وکیلی، رامین مهمان‌پرست، رضا تقی‌پور انوری، علی اصغر پور عزت، داود محمدی، سهیلا جلودار زاده، فریده اولاد قباد، الهام امین‌زاده، پروانه مافی، زهرا ساعی و نیره قوی.
علاوه بر سه فهرست مطرح شده، روز گذشته امروز روزنامه اعتماد رسانه منتسب به حزب اعتماد ملی در صفحه یک این روزنامه لیستی را به عنوان یاران اصلاحات را منتشر کرد، این لیست که به نام لیست 20 نیز از آن نامبرده شده است اشتراکات فراوانی با لیست ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب و لیست کارگزاران دارد.
اعضای لیست 20 عبارت‌اند از: مجید انصاری، مصطفی کواکبیان، محمدعلی وکیلی، محمدحسین مقیمی، علیرضا محجوب، محمدرضا نجفی، ابوالفضل سروش، محسن علیخانی، سیدفرید موسوی، فریده اولاد قباد، داوود محمدی، مهدی شیخ، سهیلا جلودارزاده، پروانه مافی، زهرا ساعی، محمدحسین شیخ محمدی، افشین علاء، محمدرضا راه‌چمنی، محمدرضا بادامچی و حسین حاجی پور فرد.
در این شرایط و دو روز باقی‌مانده به انتخابات مجلس، در شهر تهران اصولگرایان با یک فهرست اصلی و اصلاح‌طلبان با 4 لیست در انتخابات حضور دارند.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/250054/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

مهران مدیری با «پدر قهوه» به شبکه خانگی می آید

توئیت مهدی فضائلی درباره سردار بلندپایه سپاه

سیگنال مثبت به بورس تهران

کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم

منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد

بازسازی سکانس مشهور ترانه علیدوستی توسط صهبا شرافتی

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

واقعیت آمریکا بدون روتوش؛ ادامه سرکوب اعتراضات دانشجویی

صفحه مجازی همسر سابق «مهدی قائدی» بسته شد

پخش برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

دو تا کلیه محکم و پرکار، در عین حال ترد و کرانچی!

دردسر تیک‌تاک

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

هلاکت 2 تروریست با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در اطراف زاهدان

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد

هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید

طوفان نمک کوهنوردیه!

هلاکت دو تروریست در اطراف زاهدان با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد

موی چتری به چه صورت هایی می آید؟

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

قیمت این خودرو 30 میلیون تومان ارزان شد

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

رئیسی: هرکجای کشور فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد

نجات روسیه با اقتصاد موازی

ریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیم

202 روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام

تصاویر جدید از سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در دانشگاه سوربن فرانسه

بلد نیس چطوری زهر نیش مار رو بگیره!

تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران

«هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی