اخبار محرمانه

آخرين مطالب

سرمقاله مردم سالاری/ کرامات شهادت مظلومانه سپهبد سلیمانی مقاله

  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - مردم سالاری / « کرامات شهادت مظلومانه سپهبد سلیمانی » عنوان سرمقاله روزنامه مردم سالاری به قلم کرم محمدی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
هنوز چند روزی از شهادت افتخارآفرین فرماندهان جبهه مقاومت و مقابله با تروریسم جهانی سپری نشده است.از دل این حادثه بهت‌آور، تلخ، غمبار و فراموش ناشدنی در این مدت کوتاه، در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی و در منظر ناظران مسائل سیاسی و نظامی‌ بازتاب‌ها، بازخورد‌ها و دستاوردهای بزرگی به وقوع پیوسته است.
اگر رئیس جمهور و مقامات عالیرتبه و متوهم نظامی و سیاسی آمریکا چنین پیامدها و واکنش‌هایی را پیش‌بینی می‌کردند؛ ای بسا هرگز فرمان شلیک بسوی کاروان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس صادر نمی‌کردند. در زیر به بخشی از پیامدهای شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی و همراهان و همرزمانش اشاره می‌شود.
1- بدلیل اعمال سیاست‌ها و اقدامات قلدرمآبانه آمریکا در اقصی نقاط جهان و علی‌الخصوص منطقه خاورمیانه، سردمداران حاکم بر کاخ سفید مدتهاست منفور بسیاری از ملت‌های مظلوم آزادیخواه منطقه و جهان شده است.
حمله به کاروان حامل قهرمانان مبارزه با تروریسم، این نفرت را دوچندان و ماهیت پلید و ضد بشری مدعیان حقوق بشر کذائی غرب را بیش از پیش عیان کرده است. این خشم خروشان و انزجار جوشان تنها مختص ایران و یا شهرهای اهواز، کرمانشاه، تهران، مشهد و کرمان و... نیست بلکه فراتر از مرزهای جغرافیایی و در کشورهای عراق، پاکستان، لبنان؛ کشمیر و... نیز ساری و جاری است.
2- بر پا نمودن مراسم رسمی برای تشییع پیکرهای شهدای سیزدهم دی ماه فرودگاه بغداد و حضور مقامات عالیرتبه نظامی و سیاسی عراق در این مراسم و ادای احترام نظامی ارشد ترین فرماندهان نیروهای مسلح عراق به پیکر مطهر سردار سپهبد سلیمانی از یک طرف و سخنان صریح عادل عبدالمهدی در پارلمان این کشور مبنی بر دعوت از این فرمانده ارشد ایرانی و اینکه ساعت 8:30 صبح جمعه قرار جلسه با او را داشته، نشان داد که حضور فرمانده عالیرتبه ایرانی در عراق کاملا مشروع و قانونی بوده است.
از این‌رو، اقدام آمریکا در به شهادت رسانیدن فرمانده سپاه قدس، اقدامی خلاف اصول و قواعد بین‌المللی و تجلی واقعی تروریسم دولتی جنایتی آشکار است.
3- سیاستمداران متوهم حاکم بر کاخ سفید در یک اشتباه محاسباتی به تجمعات دو ماه اخیر عراق دل خوش کرده بودند. اینان فکر می‌کردند با انتشار خبر شهادت سرداران جبهه مقاومت سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس؛ مردم عراق با هلهله و پایکوبی به خیابانها خواهند آمد و از رئیس‌جمهور آمریکا تشکر خواهند نمود. حتی وزیر ابله خارجه این کشور این مطلب را بر زبان جاری و توئیت کرد.
- حضور صدها هزار نفری مردم عراق در شهرهای بغداد، کاظمین، کربلا و نجف اشرف و بدرقه باشکوه و تاریخی پیکرهای شهدا توسط آحاد مردم عراق اعم از شیعه و سنی نشان داد که کاخ سفید نشینان بار دیگر با طناب پوسیده صهیونیست‌ها به داخل چاه ویل توسعه طلبی و زیاده خواهی رفته‌اند.
- حضور آگاهانه مردم عراق در مراسم تشییع پیکر‌های مطهر شهدای مقاومت، تمامی رشته‌های توطئه‌گران محور عبری-عربی وغربی را با تبعیت از خط خون شهدای جبهه مقاومت پنبه کرد.
4- حیات و مرگ انسان‌های بزرگ، خدا محور و دارندگان اهداف و اندیشه‌های والای بشری، هر دو حیات آفرین و جریان‌ساز است. سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و یار دیرین و همرزم وفادار و فداکارش ابومهدی المهندس جانشین بسیج مردمی عراق از این دست بزرگان هستند.
- آنان در حیات طیبه خویش و با رشادت تمام به زندگی ننگین خون آشام‌ترین گروه‌های تروریستی تحت حمایت آمریکا پایان دادند. برای شهید عالی مقام جبهه مقاومت، مسیحی و مسلمان؛ شیعه و سنی؛ کرد و عرب و ترکمن فرقی نداشت. نیروهای تحت امر او از ادیان و مذاهب و قومیت‌های مختلف بودند.
اینک همگان شاهدند که شهادت او نیز جریان‌ساز شده و خونی تازه در رگ‌های جبهه مقاومت و مبارزه با اردوگاه استکبار جاری ساخته است. بعد از اقدام جنایتکارانه آمریکایی‌ها در هدف قرار دادن سردار سلیمانی و ابو مهدی‌المهندس، گروه‌های مختلف عراقی اختلافات خود را کنار گذاشته و همگی خود را آماده مقابله با نیروهای آمریکایی نموده‌اند. این معجزه خون شهید است که اخوت و برادری را جایگزین تشتت و اختلاف می‌نماید.
5- موضع‌گیری هماهنگ مرجعیت دینی عراق و محکومیت اقدام تجاوزکارانه ارتش آمریکا و ادای احترام آنان به شهدای جبهه مقاومت و علی الخصوص سپهبد شهید قاسم سلیمانی و پیام تسلیت آنان به محضر مقام معظم رهبری، پیامد دیگری است که شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس آن را رقم زد.
6- میلیاردها دلار هزینه‌های صورت گرفته توسط محور غربی،عبری و عربی در عراق برای تاثیر گذاری بر سیاست داخلی و خارجی این کشور با شهادت قهرمانان ایرانی و عراقی ؛ رنگ باخت و ره به جایی نبرد.
خون‌های سرخ سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس وهمرزمانشان، به جولان شوم و خباثت آلود جریانات سیاسی وابسته به آمریکا پایان داد و چند روز است خانه‌نشین شده‌اند. تا قبل از آسمانی شدن سردار سلیمانی، حامیان محور غربی -عربی و عبری مجلس عراق را تحت فشار قرار داده بودند که حق ندارند شخصیت‌های سیاسی عراقی که با جمهوری اسلامی ایران رابطه حسنه دارند؛ به عنوان نخست وزیر انتخاب کنند، اینک با سیل جمعیت حامی جبهه مقاومت و اتحاد تمامی جریانات سیاسی و ورود مرجعیت دینی عراق، توان کمترین عرض اندام را ندارند.
7- هنوز سه روز از شهادت فرماندهان جبهه مقاومت سپری نشده بود و پیکرهای مطهر شهدا همچنان بر دوش مردم عراق و ایران در حال تشییع بود که مجلس عراق در یک اقدام انقلابی، قانون خروج نیروهای نظامی آمریکا از عراق را تصویب کردند. این یکی دیگر از دستاورد‌های ماندگار خون سرخ سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی است.
8- تقویت و استحکام اتحاد و انسجام ملی در ایران، یکی دیگر از کرامات شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است.در سه روز اخیر غوغایی در سراسر ایران برپاگشته است. شهری و روستایی؛ کارگر و کشاورز؛ معلم و دانشجو، کرد وترک؛ بلوچ و گیلک؛ فارس... کوچک و بزرگ،همه و همه در صفوفی منسجم در کنار هم قرار گرفته و در فقدان یکی از محبوب‌ترین و فداکارترین سرداران قهرمان ملی خویش عزاداری می‌کنند. همگرایی و وحدتی که بعد از شهادت سردار سلیمانی در اقصی نقاط کشور ایجاد شده است؛ یادآور روزهای پس از شهادت شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و هفتاد ودو تن از یاران امام خمینی(ره) و خادمان مردم در دهه شصت است.
9- آمریکایی‌ها با شلیک به کاروان حامل سردار قاسم سلیمانی، باد کاشتند و بطور حتم در آینده‌ای نه چندان دور طوفان درو خواهند کرد. طوفانی سهمگین که طومار حضور نامیمون نظامی آنان را در خیلج فارس در هم خواهد پیچید. تاریخ مبارزه با تروریسم بدون نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس بی معناست. بدرقه پیکر سردار سرافراز بین‌المللی جبهه مقاومت، بدرقه‌ای بی نظیر و منحصرد بفرد در میان تشییع پیکر تمامی ژنرال‌های ارتش‌های جهان تاکنون است.
10- شهادت قهرمانان بین‌المللی مبارزه با تروریسم، نشان داد که آوازه نیکنامی فرزندان ایران زمین در نیروهای مسلح مقتدر کشور، مرزهای جغرافیایی ایران را در نوردیده است. ما به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که فرماندهان نیروهای مسلح کشورمان اینگونه محبوب میلیون‌ها نفر در اقصی نقاط جهان هستند.
شهادت شهید عالی مقام سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس جانشین بسیج مردمی عراق، خون تازه‌ای به رگ‌های جبهه مقاومت تزریق نموده است. آنچه این روزها در بسیاری از کشورها در حال وقوع است؛ رایحه خوش همبستگی جهانی در مخالفت با قلدرمآبی‌های آمریکا است. شهادت این عزیزان، این روند تسریع نموده است.
حضور صدها هزار نفر از مردم عراق و میلیون‌ها نفر از مردم ایران در مراسم تشییع و تدفین و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، نمایی مبارک از تجلی عینی وحدت همه اقشار و آحاد ملت ایران است. تمامی جریانات سیاسی درون نظام و حتی بخش قابل توجهی از آنانی که ای بسا به برخی سیاست‌ها انتقاد دارند ویا حتی در خارج از کشور زندگی می‌کنند، اقدام جنایتکارانه ارتش و دولت آمریکا را محکوم و به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرده‌اند.
همگان باید برای صیانت از این سرمایه گرانسنگ اجتماعی و اجماع ملی که از کرامات خون بناحق ریخته شده سردار سلیمانی و همرزمانش است، تلاش کنیم. با اطاعت از مقام معظم رهبری، اجازه ندهیم مباحث جناحی کوچکترین خللی در این نمایش قدرت و اقتدار ایجاد نماید.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/222966/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دارندگان کارت سوخت بخوانند

حزب‌الله: از رویارویی با اسرائیل و حمایت غزه عقب نمی‌کشیم

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

فامیل دور و بچه‌ش و ببعی قاچاقی میخوان برن ترکیه

بلایی که مهسا طهماسبی سر گربه های محله آورده

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

شهادت فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس

حمله مقاومت فلسطین به شهرک «سدیروت»

خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ

شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری

سلمان: در باز است، باز پرنده است، پس در پرنده است!

وقتی نمیتونی دو دقیقه ساکت بشینی

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: مسئولان متوجه اطرافیان کذاب و هتاک باشند

قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل‌کشی اسرائیل در غزه

عراق از حملات امروز به اصفهان ابراز نگرانی کرد

هشدار صندوق بین‌المللی پول نسبت به تبعات تصرف دارایی‌های روسیه

وقتی هیچی از هنر نقاشی نمیدونی

دابسمش علی لهراسبی برای مخاطبانش

واکنش معنادار وزیر روحانی درخصوص تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی‌قاعده در حجاب

پیش‌بینی قیمت دلار 1 اردیبهشت 1403

پیشرفت در مذاکرات صلح باکو و ایروان

اظهارات لاوروف درخصوص صحبت‌های جنجالی بورل

شیرین: تا وقتی بله نگفته بودیم، هیشکی قصد ازدواج نداشت حالا همه میخوان زن بگیرن!

وقتی ناراحتی از اینکه مخ زن خودت رو زدی

راهپیمایی تهرانی‌ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»

لاوروف: روسیه از طریق کانال‌های دیپلماتیک به اسرائیل اطلاع داده که ایران خواهان افزایش درگیری نیست

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

شمار شهدای غزه از 34 هزار نفر گذشت

اوربان: اروپا یک قدم تا ارسال سرباز به اوکراین فاصله دارد

رپ خوانی بحرانی برای سید جواد هاشمی

روایت سفیر ایران در فرانسه از ماجرای تهدید به انفجار یک فرد در مقابل کنسولگری ایران

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

تهدید داخلی معادن بیشتر است یا خارجی؟

درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم

ناتو تعداد بیشتری سامانه پدافند هوایی به اوکراین ارسال می کند

سرقت 250 هزار سند در حمله هکری «انانیموس» به ارتش رژیم صهیونیستی

استوری جدید و متفاوتی که منوچهر هادی منتشر کرد

چهره ها/ تغییر چهره «گلنار» سریال گیلدخت بعد از 3 سال

ببعی به زبان ترکی هم مسلطه!

چهره ها/ سلفی جالب نصرالله رادش و همسرش وایرال شد

سی‌ان‌ان: شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

ادعای یک نشریه انگلیسی: بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است

سلمان: بن افلک جنفیر رو همچین ماه عسلی نبرده بود که من آوردمت!

توصیه بامزه فامیل دور به آقای مجری

امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل و اوکراین

نمک های بی پایان علی صادقی در سریال خانه به دوش

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی