اخبار محرمانه

آخرين مطالب

صدر پیدایش شد! سیاسی

  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - فارس / رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با بیان اینکه هیچ ارتباطی میان این جبهه و حزب رفاه ملت ایران وجود ندارد، گفت: در زمان قانونی از حزب رفاه ملت ایران استعفا داده‌اند.
سید شهاب‌الدین صدر رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در نشست خبری اظهار داشت: در شورای مرکزی جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت بعد از بحث‌های بسیار مقرر شد که ستاد انتخابات مجلس شکل بگیرد و انتخابات اسفندماه امسال یکی از اتفاقات مهم و سرنوشت ساز برای کشور است.
وی افزود: نگاه ما این است که مسائل کشور باید با توجه و عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری برای چهل ساله دوم انقلاب معین فرمودند با نگاه به این مسائل دنبال شود.
صدر با بیان اینکه مجلس دو وظیفه مهم قانون گذاری و نظارت بر اجرای قوانین را بر عهده دارند، گفت: مجلس برای تمامی دستگاه‌های کشور ریل گذاری می‌کند و مسیر کارها را تعیین می‌کند بنابراین ما نیازمند یک مجلس کارآمد، انقلابی، پاک و سلامت از نظر تصمیم‌گیری‌ها باشد و برای مشکلات کشور گره‌گشا، مستقل و مقتدر باشد.
رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با تاکید بر اینکه مجلس باید مستقل و تحت تاثیر قوای دیگر قرار نگیرد، خاطرنشان کرد: این به معنی هماهنگی با دیگر قوا نیست و نمایندگان مجلس باید مومن، انقلابی، پاکدست، متخصص و با تجربه باشند.
وی اضافه کرد: ارکان نظام ما بر اساس رای مردم شکل می‌گیرد‌. هم مجلس و هم رییس جمهور با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند. انتخابات مجلس اهمیت زیادی دارد و نکته مهم این است که همه ما تمام تلاش را بر مشارکت مردم قرار خواهیم داد؛ بنابراین با همه جریانات سیاسی همراهی و همکاری خواهیم داشت.
رئیس جبهه پیشرف، رفاه و عدالت با بیان اینکه که انتخابات پرشور باعث ضریب امنیت ملی و تثبیت نظام می‌شود، تصریح کرد: امروز شاهد این هستیم آمریکا بعد از خروج از برجام، فشارها را بر نظام بیشتر کرده، تحریم‌ها را توسعه داده و اروپا نیز همراه با آمریکا اقداماتی را علیه ایران صورت می دهد.
صدر با اشاره به برخی تحرکات خرابکارانه در منطقه غرب آسیا ضمن محکوم انفجار نفتکش ایرانی در دریای سرخ، تاکید کرد: باید همه نهادهای حقوقی و بین المللی این مسئله را پیگیری کنند؛ اگر قرار باشد این رویه دنبال شود جمهوری اسلامی ضرر نمی‌کند بلکه دیگر کشورها ضرر می کنند‌.
وی بر ضرورت توجه به نقش احزاب و جبهه های سیاسی و مدنی در کشور اشاره و تصریح کرد: در 4 سال گذشته که جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت را تشکیل داریم 21 حزب در این جبهه عضویت دارند.
صدر با بیان اینکه باید نظارت قانونی بر نمایندگان وجود داشته باشد، اظهار کرد: وقتی نماینده وارد مجلس می‌شود احساس آزادی می کند و دیگر به جامعه رای خود پاسخگو نیست بنابراین باید بر نمایندگان نظارت وجود داشته و احزاب نیز بر عملکرد نمایندگان نظارت کند و پاسخگو باشند.
به گفته رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، حاکمیت باید احزاب را تحویل بگیرند؛ احزاب اگر وظایف خود را بدرستی انجام ندهند پدیده دیگری همچون نهادهای ثروت و قدرت در انتخابات‌ها مداخله می‌کنند. باید دستگاه های مختلف حاکمیتی انتخابات را به نحوی طراحی کنند که افراد مدیون پایگاه و نهادهای ثروت و قدرت نشوند و نماینده با هزینه جزئی خود را معرفی کند.
وی افزود: اولویت در جبهه ما برنامه دار بودن نامزدها است. ستاد انتخابات ما برنامه مدونی برای مشکلات کشور اعلام می‌کند و نامزدها را نیز بر اساس همین برنامه‌ها معرفی و اعلام می‌کنیم.
صدر با بیان اینکه شاخص‌های یک نماینده مناسب را به مردم معرفی و اعلام می‌کنیم، گفت: اساسی ترین وظیفه یک نماینده مجلس، صیانت و دفاع از حق الناس و حقوق مردم است. ما معتقدیم که همه باید به رای مردم و اعلام نظر سازمان ها و نهادها تمکین کنند.
وی از تبیین محور‌های 17 بندی منشور انتخابات این جبهه خبر داد و حرکت بر مدار قانون، تقویت امید و نشاط ملی، پرهیز از سیاه نمایی و تخریب دستاوردها، استفاده از فضای انتخاباتی به عنوان یک فرصت ملی، اجتناب از تخریب و تهمت، کنترل وعده‌های انتخاباتی، جلوگیری از دست اندازی به بیت المال برای تبلیغات و ... را از جمله این رئوس این منشور عنوان کرد.
وی همچنین با بیان اینکه ستاد انتخابات استان های جبهه پیشرفت رفاه و عدالت شکل میگیرد، از تجمع بزرگ حامیان این جبهه در آذرماه سال جاری خبر داد.
صدر می‌گوید که جبهه پیشرفت رفاه و عدالت به صورت مستقل فعالیت خواهد کرد و سعی دارد در جهت دفاع از ارزش های انقلاب، دچار باند گرایی و گروه‌گرایی نشود.
رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت تاکید دارد: مجلس یازدهم باید کارآمدتر، مستقل‌تر و قدرتمندتر باشد. قطعا وضعیت امروز شایسته نظام نیست. متاسفانه اقدامات دستگاه‌های اجرایی و فانون گذاری در جهت آرمان‌ها و اهداف نظام نبوده است.
وی همچنین درباره همکاری و تعامل این جبهه با دیگر جبهه‌های سیاسی، گفت: با شورای ائتلاف اصولگرایان و جامعه روحانیت مبارز نیز ارتباط خوبی داریم اما جبهه ما در چهارچوبی که شورای مرکزی تدوین می کند به صورت مستقل جلو خواهد رفت.
صدر خاطرنشان کرد: ما تلاش داریم در جهت تقویت نیروهای مومن، انقلابی و پاکدست حرکت جدی‌تری را به نمایش بگذاریم.
رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت افزود: قطعا احترام زیادی برای تشکل‌ها و جریاناتی که در چهارچوب قانون اساسی فعالیت می کنند قائلیم اما تلاش داریم وارد بازی دو قطبی نشویم. از همکاری با همه جریانات سیاسی استقبال می کنیم.
وی معتقد است که مردم از دو جریان سیاسی اصلی کشور (اصولگرا و اصلاح‌طلب) خسته شده‌اند و از بازی های جریانات مختلف پرهیز می کنند.
صدر در پاسخ به این پرسش که آیا جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با حزب رفاه ملت ایران نیز ارتباط دارد و در انتخابات با آنها هماهنگ خواهد بود، گفت: خیر؛ هیچ ارتباطی وجود ندارد. ما در جهت تجدید ساختار حزب رفاه همکاری و تلاش کردیم اما اکنون هیچ ارتباط سازمانی با این حزب نداریم.
رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت می‌گوید که وی و برخی از دوستانش در زمان قانونی از حزب رفاه ملت ایران استعفا داده‌اند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا جبهه پیشرفت رفاه و عدالت برای ریاست جمهوری علی لاریجانی مقدمه‌چینی می کند، گفت: خیر. ما با هیچ شخصیتی ارتباط نداریم و حتی با این شخصیت ها که گفتید دیدار هم نداشته‌ایم.
به گزارش فارس، ستاد انتخابات حزب پیشرفت رفاه و عدالت نیز تشکیل و اعضای آن علی کیهانیان، محمدجواد محمدی نوری، حسن بیادی، زینب حاجی عباسی، قدیری ابیانه، فشاری، متانی و میرباقری هستند.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/181533/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واکنش وزارت خارجه ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد

رسانه صهیونیستی: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد

تصویب چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه

تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات

دارندگان کارت سوخت بخوانند

حزب‌الله: از رویارویی با اسرائیل و حمایت غزه عقب نمی‌کشیم

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

فامیل دور و بچه‌ش و ببعی قاچاقی میخوان برن ترکیه

بلایی که مهسا طهماسبی سر گربه های محله آورده

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

شهادت فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس

حمله مقاومت فلسطین به شهرک «سدیروت»

خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ

شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری

سلمان: در باز است، باز پرنده است، پس در پرنده است!

وقتی نمیتونی دو دقیقه ساکت بشینی

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: مسئولان متوجه اطرافیان کذاب و هتاک باشند

قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل‌کشی اسرائیل در غزه

عراق از حملات امروز به اصفهان ابراز نگرانی کرد

هشدار صندوق بین‌المللی پول نسبت به تبعات تصرف دارایی‌های روسیه

وقتی هیچی از هنر نقاشی نمیدونی

دابسمش علی لهراسبی برای مخاطبانش

واکنش معنادار وزیر روحانی درخصوص تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی‌قاعده در حجاب

پیش‌بینی قیمت دلار 1 اردیبهشت 1403

پیشرفت در مذاکرات صلح باکو و ایروان

اظهارات لاوروف درخصوص صحبت‌های جنجالی بورل

شیرین: تا وقتی بله نگفته بودیم، هیشکی قصد ازدواج نداشت حالا همه میخوان زن بگیرن!

وقتی ناراحتی از اینکه مخ زن خودت رو زدی

راهپیمایی تهرانی‌ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»

لاوروف: روسیه از طریق کانال‌های دیپلماتیک به اسرائیل اطلاع داده که ایران خواهان افزایش درگیری نیست

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

شمار شهدای غزه از 34 هزار نفر گذشت

اوربان: اروپا یک قدم تا ارسال سرباز به اوکراین فاصله دارد

رپ خوانی بحرانی برای سید جواد هاشمی

روایت سفیر ایران در فرانسه از ماجرای تهدید به انفجار یک فرد در مقابل کنسولگری ایران

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

تهدید داخلی معادن بیشتر است یا خارجی؟

درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم

ناتو تعداد بیشتری سامانه پدافند هوایی به اوکراین ارسال می کند

سرقت 250 هزار سند در حمله هکری «انانیموس» به ارتش رژیم صهیونیستی

استوری جدید و متفاوتی که منوچهر هادی منتشر کرد

چهره ها/ تغییر چهره «گلنار» سریال گیلدخت بعد از 3 سال

ببعی به زبان ترکی هم مسلطه!

چهره ها/ سلفی جالب نصرالله رادش و همسرش وایرال شد

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی