اخبار محرمانه

آخرين مطالب

گنج یابی سارقان طلا در مجالس عروسی اخبار محرمانه از منابع دیگر

  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - اعضای یک باند سرقت که با شگردی عجیب، طلاهای شهروندان را از منازل آن ها می ربودند با تلاش شبانه روزی نیروهای کلانتری میرزاکوچک خان مشهد به چنگ قانون افتادند.
به گزارش مشرق، معاون دادستان مرکز خراسان رضوی به شهروندان توصیه کرد: طلا و اشیای گران قیمت خود را به امانات بانک ها بسپارند یا آنها را در مکان های مطمئن نگهداری کنند چرا که سارقان همواره به دنبال سرقت اشیای با ارزش و کم وزن هستند. قاضی سیدجواد حسینی افزود: از سوی دیگر نیز بانوان از در معرض دید قرار دادن طلاهای زیاد خود در کوچه و خیابان یا حتی در مجالس زنانه خودداری کنند یا مراقب اطراف و افراد ناشناس باشند چرا که در پرونده های قضایی مطروحه، سارقان به شگردهای مختلفی برای دستبرد به طلا و زیورآلات متوسل می شوند و حتی به بهانه پرسیدن آدرس از زنان سالخورده یا بانوانی که احتمال می دهند طلای زیادی داشته باشند، آنان را با شگردی وادار می کنند که با دست آدرس واهی را نشان بدهند واین گونه طلاهای آنان در معرض دید قرار گیرد.
بیشتر بخوانید:
سرقت موتورسیکلت با آبمیوه مسموم +عکس
سرقت خودرو در تهران، فروش در شهرستان +عکس
دستگیری خرده فروش مواد مخدر در بیمارستان
اعضای یک باند سرقت که با شگردی عجیب، طلاهای شهروندان را از منازل آنها می ربودند در حالی با تلاش شبانه روزی نیروهای کلانتری میرزاکوچک خان مشهد و صدور دستورات ویژه ای از سوی معاون دادستان مرکز خراسان رضوی به چنگ قانون افتادند که راز شگفت انگیز آنان، مال باختگان را در بهت و حیرت فرو برد.
ماجرای سرقت طلا و زیورآلات گران قیمت از منازل شهروندان به موضوعی حساس در دستگاه قضایی و گروه های مبارزه با سرقت پلیس مشهد تبدیل شد تا جایی که به دنبال افزایش سرقت های مذکور با کمترین تخریب و به هم ریختگی منزل، معاون دادستان مرکز خراسان رضوی را بر آن داشت تا دستورات محرمانه و ویژه ای را برای رصدهای اطلاعاتی و شناسایی شکارچیان طلا، صادر کند. در پی دستور قاضی سیدجواد حسینی، گروه ویژه ای از نیروهای تجسس و اطلاعات کلانتری میرزاکوچک خان با نظارت و فرماندهی مستقیم سرهنگ احمد محتشمی (رئیس کلانتری میرزاکوچک خان) وارد عمل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.
تجزیه و تحلیل های کارشناسی و اطلاعاتی نیروهای انتظامی حکایت از آن داشت که بیشتر سرقت ها در محدوده جغرافیایی کوی طلاب و گلشهر مشهد رخ داده است بنابراین سارقان طلا باید در همین محدوده ساکن باشند. از سوی دیگر گروهی از ماموران انتظامی به بازبینی دقیق محل های سرقت پرداختند تا سرنخی از ماجرای شکارچیان طلا به دست آورند اما شواهد و آثار موجود بیانگر آن بود که سارقان به طور دقیق از محل اختفا یا نگهداری طلا و زیورآلات در منازل اطلاع داشته اند وتنها سارقان با تخریب توپی در منازل وارد اتاق ها شده اند به همین دلیل نتیجه تحقیقات که با راهنمایی های سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد همراه بود، نشان می داد که دزدان طلا احتمالاً از وسیله ای مانند فلزیاب (گنج یاب) برای شناسایی محل نگهداری طلا در منازل استفاده می کنند که مال باختگان بعد از چند روز متوجه دستبرد می شوند چرا که عملاً به هم ریختگی خاصی در محل های سرقت رخ نداده است!
در حالی که بررسی های نیروهای ترکیبی از اطلاعات، تجسس و گشت انتظامی کلانتری، با شیوه های پلیسی ادامه داشت یکی از مال باختگان با نشان دادن تصویری از انگشتر سرقتی به ماموران کلانتری میرزاکوچک خان، مدعی شد که فردی پیشنهاد خرید انگشتر گران قیمتی را به من داده است به شرط آنکه حلقه آن را در انگشترسازی عوض کنیم اما من وقتی در انگشتر خیره شدم تازه دریافتم که این انگشتر نگین دار مدتی قبل از منزل خودم سرقت شده است! با به دست آمدن این اطلاعات بلافاصله عملیات ماموران با دستور قاضی حسینی وارد مرحله جدیدی شد و نیروهای انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه رابط شکارچیان طلا را به دام انداختند و از او به عنوان طعمه هایی برای دستگیری دیگر اعضای باند استفاده کردند.
تخلیه اطلاعاتی رابط شکارچیان طلا نشان می داد که نیروهای انتظامی با یک باند حرفه ای طرف هستند چرا که آنها با فرستادن زنانی به مجالس عروسی و مولودی خوانی، بانوانی را شناسایی می کردند که طلا و زیورآلات زیادی بر سر و گردن داشتند و سپس مشخصات این بانوان بلافاصله به یکی دیگر از اعضای باند ارسال می شد که با خودرو در بیرون تالار منتظر بود! همزمان با پایان یافتن مجلس عروسی یا مولودی خوانی، عضو دیگر باند به تعقیب زنی می پرداخت که مشخصات وی به عنوان بیشترین دارنده طلا در مجلس عروسی به وی ارسال شده بود! با شناسایی منزل این زن و تصاویری که از محل سکونت طعمه به دست می آمد، نقشه زیرکانه سرقت طوری طراحی می شد که یک نفر در بیرون از منزل محل سرقت به نگهبانی می پرداخت و دیگری با بریدن توپی در وارد منزل می شد و بلافاصله در اتاق خواب ها یا مکان های احتمالی دیگر نگهداری طلا به جست وجو می پرداخت و سپس سرقت طلا در حالی صورت می گرفت که منزل دارای کمترین به هم ریختگی بود!
گروه ویژه کلانتری که به سرپرستی سرگرد کسروی به عملیات پلیسی خود ادامه می دادند در نهایت با به دست آوردن این اطلاعات و شناسایی دیگر اعضای باند به سرنخ هایی دست یافتند که قرار بود اعضای باند در نیمه های شب به یکی از منازل از قبل شناسایی شده، دستبرد بزنند به همین دلیل آنها محل مذکور را به محاصره نامحسوس درآوردند ولی آن شب هیچ سرقتی در آن منزل رخ نداد، تماس رابط با دیگر اعضای باند نشان داد که آن شب فروشگاه مواد غذایی محله مذکور تا پاسی از شب باز بود و سارقان به دلیل آنکه شناسایی نشوند از دستبرد منصرف شده بودند! با وجود این عملیات نیروهای کلانتری میرزاکوچک خان همچنان با دستور قاضی حسینی ادامه یافت ولی شب بعد مالک منزل قبل از دستبرد سارقان با موتورسیکلت به منزلش رسید و این سرقت نیز ناکام ماند. بنابراین گزارش، به ناچار و با هماهنگی سرهنگ محتشمی بالاخره نیروهای ویژه عملیاتی شیوه های پلیسی خود را تغییر دادند و طی قرار صوری با دزدان طلا، دو عضو باند را در یک کافه در منطقه گلشهر مشهد به دام انداختند. در بازرسی از منازل اعضای باند تاکنون مقداری طلا و جواهر و انگشترهای نگین دار کشف شده است اما متهمان مدعی هستند که طلاهای سرقتی توسط دیگرهمدستانشان فروخته شده است.
اما هنوز با احتمال کشف دستگاه فلزیاب، بررسی های پلیسی در حالی ادامه دارد که زنان همدست آنان نیز شناسایی شده اند و این پرونده به پلیس آگاهی ارسال شده است.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/123007/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آمریکا برای کمک نظامی به آرژانتین بودجه اختصاص داد

واکنش فرمانده ارتش به حادثه امروز صبح اصفهان

هاشمی‌طبا: اگر ریشه فساد از بالا خشک نشود، جواب گرفتن واقعاً سخت است

چرا رسانه‌های غربی وقایع امروز ایران را بزرگنمایی کردند؟

واکنش انگلیس به حادثه اصفهان: کاهش تنش‌ها ضروری است

کارشناس اقتصادی: سیاست ارز 28500 تومان برخلاف ارز 4200 هیچ آثار سوء پولی نداشته است

مسلمانان روهینگیایی در میانمار قربانی سربازگیری اجباری!

خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان

مقابله پدافند هوایی با چند ریزپرنده در اصفهان سوژه فضای مجازی شد

اجتماع یمنی‌ها در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه

الجزایر: پرونده عضویت کامل فلسطین را بار دیگر به شورای امنیت ارائه خواهیم کرد

امیرعبداللهیان در جلسه شورای امنیت چه گفت؟

ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟

آماری از تورم نقطه به نقطه تولید گوشت قرمز در کشور

ماشینش «گاوکنترل» داره!

افشاگری عجیب امیرعلی نبویان از تقلب در بازی پدرخوانده و شب های مافیا

واقعیت‌هایی ورای روایت‌ها

ترک جلسه شورای امنیت توسط هیات الجزایری هنگام شروع سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی

فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی

حزب الله تجمع نظامیان صهیونیست را در مجاورت پایگاه راهب هدف قرار داد

کنایه سنگین آشنا به اسرائیلی‌ها: موشک یا موش کوچک؟!

استقبال مردم استان سمنان از رئیس‌جمهور

روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک

واکنش فرمانده ارتش به امروز صبح حادثه اصفهان

عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب: برخی مسئولان به دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند

مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه

فروش نفت ایران به بالاترین سطح 6 سال گذشته رسیده است

پیش‌بینی یک کارشناس درباره نرخ اجاره در سال 1403؛ اجاره‌بها از تورم پیشی می‌گیرد؟

تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

‏مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد

سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه در استاوروپل

سفر به ایران قدیم؛ اولین هواپیمای ایران و سفر استانی احمدشاه

سقوط قیمت بیت کوین

تجاوز رژیم صهیونیستی به اهدافی در جنوب سوریه

حمله انتحاری نافرجام به خودروی اتباع خارجی در کراچی پاکستان

طعنه وزیر صهیونیست به گزارش‌ها درباره انفجارهای اصفهان: مسخره است

قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد

حمله حزب‌الله لبنان به چند پایگاه صهیونیستی

آرزوی مایکل داگلاس برای مرگ در «مرد مورچه‌ای»

دستورات رئیس جمهور در نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان

چین: امیدواریم آمریکا خودبرتربینی را کنار بگذارد

چرا غیبت بازیگران و خوانندگان در مهمانی طهماسب، لطمه‌ای به آن وارد نکرده است؟

آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است

عباس‌زاده: تاریخ رژیم صهیونیستی به دو مقطع قبل و بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران تقسیم شده است

پایان یکه تازی اردوغان؟

نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم

2 خبر از فیلم کوتاه؛ آخرین وضعیت «ابله» و«آخرین شیهه»

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی