اخبار محرمانه

آخرين مطالب

اجاره آنلاین ویلا، راهی آسان برای سفر اقتصادی

اجاره آنلاین ویلا، راهی آسان برای سفر
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - بازار /سفر رفتن در زمان قبل از اینترنت را به خاطر دارید؟ یادتان هست که چطور بعد از وارد شدن به شهر مورد نظر، به دنبال مردم بومی می‌گشتید که پلاکارد به دست، مسافران را به اجاره ویلا و خانه‌های محلی تشویق می‌کردند؟ اگر همه اینها را فراموش نکردید، پس حتما این را هم می‌دانید که در آن زمان اجاره کردن خانه و ویلا آن هم ندیده و نشناخته، چقدر سخت بود و به اصطلاح خودمانی، به شانس بستگی داشت!
امروز اما همه چیز عوض شده و وجود سایت‌ها و پلتفرم‌هایی مانند سایت شب ، به مسافران این امکان را می‌دهد تا هنوز برنامه سفرشان را نچیده، خانه‌ها و اقامتگاه‌های مختلف را بررسی کنند و تنها با یک کلیک برای رزرو ویلا اقدام نمایند. اصلا یکی از خوبی‌های اجاره ویلا و اقامتگاه از طریق پلتفرم‌های آنلاین این است که در وقت و هزینه خودتان و همسفرانتان صرفه جویی می‌کنید و به جای چرخیدن در جاده‌ها و خیابان‌ها برای پیدا کردن ویلا و خانه، یک راست وارد اقامتگاه مد نظرتان می‌شوید!
مجموعه امیر چخماق یزد
یزد یکی از شهرهایی است که اقامتگاه‌ها و خانه‌‎های بومگردی متنوعی دارد و به لطف همین پلتفرم‌های آنلاین، رزرو آنها در کسری از ثانیه امکان پذیر است. شما می‌توانید به راحتی انواع خانه اجاره ای ارزان در یزد پیدا کنید و یا اگر سلیقه‌تان کمی متفاوت باشد، به سراغ رزرو و اجاره انواع اقامتگاه بومگردی یا سوئیت یزد بروید. خلاصه که در این شهر تاریخی آنقدر امکانات اقامتی زیاد است که هیچ مسافری را نا امید نمی‌کند!
در یزد جاذبه‌های تاریخی متعددی هم وجود دارند که دلیل اصلی بسیاری از مسافران برای گشت و گذار در شهر شناخته می‌شوند. از جمله این دیدنی‌های تاریخی، مجموعه امیرچخماق است که به عنوان یکی از مهم‌ترین میدان‌های تاریخی ایران به حساب می‌آید.
بد نیست که بدانید این میدان برای یزدی‌ها حسابی معنادار و ارزشمند است و به نوعی یکی از نمادهای اصلی شهر به شمار می‌رود. مجموعه میدان امیرچخماق یزد از بخش‌های مختلفی از جمله تکیه، بازار، مسجد، آب‌انبار و بقعه تشکیل شده است. میدانی که از قدیم محلی برای تجمع، گردهمایی، راهپیمایی، تظاهرات و مراسم‌ مذهبی بوده است. برای مثال مراسم نخل گردانی که اغلب در شهرهای مرکزی و جنوبی ایران رونق دارد، هر محرم در این میدان برگزار می‌شود. 
این میدان در دوران حکومت تیموری و در قرن نهم هجری قمری ساخته شد. دستور ساخت میدان هم از طرف کسی نبود جز امیر جلال‌الدین چخماق و همسرش فاطمه‌خاتون که در آن زمان بر یزد حکمرانی می‌کردند.
این بنا در دوره‌های مختلف تاریخ دستخوش تغییرات کوچک و بزرگ قرار گرفت. در حال حاضر میدان امیرچخماق از جمله دیدنی‌های مهم و جذاب یزد به حساب می‌آید که بازدید از بخش‌های اصلی آن امکان پذیر است.
آبگرم سرعین
مگر می‌شود کسی با سرعین و چشمه‌های آب گرمش آشنایی نداشته باشد؟ اصلا یکی از دلایل شهرت و شناخته شدن سرعین، به جز مردم خونگرم و مهمان نوازش، در چشمه‌های آب گرم متعددی خلاصه می‌شود که از کوه‌های سبلان جاری می‌شوند و در نهایت به بخش‌های مختلف شهر می‌رسند. شاید جالب باشد که بدانید سرعین در لغت به معنی سرچشمه است.
مسئولان شهری سرعین برای راحتی استفاده، در اطراف این چشمه‌ها مجتمع‌های رفاهی و استخرهای متعددی را احداث کرده‌اند. خوشبختانه به دلیل توریستی بودن شهر، امکانات اقامتی متعددی هم در آن ساخته شده است و اجاره سوئیت ارزان در سرعین در چشم به هم زدنی میسر می‌شود. فراموش نکنید که به جز رزرو سوئیت سرعین انواع اقامتگاه‌ها و خانه‌های بومگردی هم در اینجا وجود دارند که با بهترین قیمت و امکانات، پذیرای گردشگران خواهند بود.
عمارت کلاه فرنگی رشت
احتمالا در شبکه‌های مجازی و یا مجلات و کتاب‌ها، با تصاویری از باغ محتشم رشت که به عنوان یکی از نمادهای این شهر شناخته می‌شود، آشنا شده‌اید. این باغ سرسبز که امروز با عنوان پارک شهر نیز نامیده می‌شود، از جمله جاهای دیدنی رشت است که قدمت آن را به دوران سلطنت ناصرالدین شاه قاجار نسبت می‌دهند.

اخبار محرمانه


در ضلع جنوبی این پارک، یک عمارت جذاب و قدیمی هم وجود دارد که نام آن را عمارت کلاه فرنگی گذاشته‌اند! علت این نامگذاری هم واضح است! طبقه دوم بنای این عمارت شباهت فراوانی به کلاه‌های سیلندری قدیمی دارد. بد نیست که بدانید عمارت کلاه فرنگی از 4 طبقه ساخته شده و مساحتی در حدود 240 متر مربع دارد.
عمارت کلاه فرنگی در خیابان حافظ و در حوالی رودخانه گوهر رود واقع شده است. محله‌ای که در آن تا چشم کار می‌کند، خانه‌ها و سوئیت‌های کوچک و بزرگ برای اقامت مسافران وجود دارد. البته اگر سفر به شمال را با هدف دریا و ساحل شروع می‌کنید، می‌توانید به سراغ اجاره ویلا در رشت بروید. خوشبختانه در شهر باران، جذاب‌ترین امکانات برای رزرو ویلا رشت ساخته شده و مسافران می‌توانند بهترین گزینه را با توجه به سلیقه خود انتخاب نمایند.
طبیعت شهریار در بهار
اگر به شهریار سفر کرده باشید، حتما با آب و هوای دل انگیز و مطبوعش آشنایی دارید! از آنجا که شهریار در بخش جلگه‌ای کشور قرار گرفته است، در بیشتر اوقات سال آب و هوای معتدل و دلنشینی دارد. این منطقه به ویژه در بهار هوای منحصر به فردی دارد و با انبوهی از دشت‌های پر گل و درختان سرسبز به چشم می‌آید.

اخبار محرمانه


شهریار تنها به دلیل خانه‌های ویلایی و باغ‌های میوه‌اش شهرت ندارد. در این منطقه سرسبز و باصفا، دشت‌های سرسبز و باصفایی هم هست که مسافران آنها را برای گشت و گذار و اطراق انتخاب می‌کنند. مثلا دشت شقایق، دشت سرخ رنگ شهریار که در 40 کیلومتری این شهر واقع شده و مساحتی بیش از 500 هکتار دارد.
بهترین زمان بازدید از دشت شقایق شهریار، فصل بهار است. در این زمان اغلب گل‌های شقایق به شکوفه می‌نشینند و سرخی گلبرگ‌هایشان را با سخاوت به نمایش می‌گذارند. بهتر است که هنگام سر زدن به این منطقه، دوربین عکاسی مناسب هم به همراه داشته باشید تا بتوانید از لحظه لحظه این طبیعت ناب، تصاویر متفاوتی بیندازید.
البته ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که پیش از هر چیز با اجاره ویلا شهریار در این منطقه ییلاقی ساکن شوید و بعد از جاذبه‌های طبیعی و شگفت انگیزش بازدید کنید! خوشبختانه پیدا کردن و رزرو ویلا شهریار با هزینه‌های مختلف به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/1226228/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

امتحان که همیشه هست!

ابلاغ پیام تبریک رحیم سرهنگی به روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در 27 اردیبهشت/ حضور جداگانه دو معاون این سازمان برای قدردانی از تلاش کارکنان این روابط عمومی

رودخانه گمشده‌‌ای که می‌تواند چگونگی ساخت اهرام را توضیح دهد

قیمت نفت بالارفت

کره شمالی موشک بالستیک به سمت دریای شرقی پرتاب کرد

تحلیل یک اصلاح‌طلب از نامه روحانی به شورای نگهبان

سفارت رژیم صهیونیستی در استکهلم هدف قرار گرفت

نماینده مجلس: مسئولان خرید‌هایشان سفارشی می‌‌آید، بخاطر همین از سفره مردم خبر ندارند

حمله مجدد مقاومت عراق به ایلات

روسیه وابسته دفاعی سفارت انگلیس را اخراج کرد

عضو حماس: 70 درصد اسرای صهیونیستی کشته شده‌اند

خوشحالی آقای همساده از دیدار مجدد با کته خانم

آیت‌الله اراکی: کسانی که می‌گویند ولایت مطلقه را قبول نداریم اصلا نمی‌دانند ولایت چیست

هفدهمی‌الناز رکابی در سنگنوردی انتخابی المپیک

معادلات اصولگرایان پیچیده شد

هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری از شهروندان با پیامک «یارانه معیشتی ویژه دهه کرامت»

گفت‌وگوی تلفنی دبیرکل حزب‌الله عراق با اسماعیل هنیه

روسیه حملات گسترده اوکراین با ده‌ها پهپاد و شهپاد را خنثی کرد

گفت‌وگوی رو در روی پوتین و شی درباره جنگ اوکراین

اثری که از دل قصه‌های مجید خلق شد

تئاترهای عروسکی که با الهام از «خیام» اجرا شدند

معاون رئیسی: لغو حضور رژیم صهیونیستی در المپیک خواسته‌ کشورها است

سرنگونی یک پهپاد آمریکایی توسط ارتش یمن

افزایش حقوق کارگران منتفی شد؟

استایل شیک و جوان‌پسند عمو پورنگ به مناسبت روز پسر

لباس پر زرق و برق همه بازیگر 50ساله هندی

رئیس جمهور: مشکلی در کشور نیست که نتوانیم حل کنیم

انسداد مرزهای شرقی با احداث دیوار و پرواز پهپادها

تجلیل از جوان‌ترین عضو ناوگروه 86 ارتش

تا حالا اشتباه سوزن را نخ می‌کردیم!

فرمانده کل ارتش با امام جمعه پاوه دیدار کرد

رئیس جمهور: حق‌طلبی و عدالت‌خواهی امروز در مقابل نظام سلطه به برکت خون شهداست

واکنش دیدنی مهدی ژوله به خواندن آهنگ «عسل چشم»/ ویدئو

زن و شوهر دعوا کنند ابلهان باور کنند

شماره جدید خط حزب‌الله؛ کدام مجلس در رأس امور است؟

چه شد که پهلوی اول کنار رفت؟ / داستان تبعید رضاشاه پس از اشغال ایران / ویدئو

10 پرسش ساده درباره پرونده‌ای پیچیده

نمایشنامه‌ای که اردوغان تغییر داد

اعتراف سرباز آمریکایی به سرقت در روسیه

واکنش ایران به ادعای مجدد اتحادیه عرب در مورد جزایر سه‌گانه

پیام ویدئویی حزب الله لبنان: دژهای خیبر فروخواهند ریخت

قیمت تخم مرغ چند؟

ادعای فرمانده آمریکایی: روسیه نیروی کافی برای پیشروی گسترده در اوکراین ندارد

چهره ها/ پست مهران غفوریان برای تولد همسرش

هراس فرماندهان اسرائیلی از «جنگ ابدی» در غزه

قیمه خانم تا واسه دی جی زن نگیره ول کن نیست!

خاطره بازی با فیلم طنز و زیبای «بله برون»

همه حاشیه‌های سریال جنجال برانگیز «افعی تهران»

جایگاه جدید سرعت اینترنت ثابت و موبایل ایران مشخص شد

شلیک به 3 تروریست اسرائیلی با آر پی جی

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی