اخبار محرمانه

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/1222101/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گزارشی از وضعیت بازار اجاره بهای مسکن؛ اجاره بها، رهای رها !

فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت

شرکت ملی گاز و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت قرارداد همکاری امضا کردند

تجلیل از خانواده معلم شهید غریب در اسارت «صفدر محمدی» در کرمانشاه

دیدار مدیریت شعب بانک سپه آذربایجان شرقی با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

قوانین قهر زن و شوهری!

هفت پله قرمز بورس؛ پیش‌بینی کارشناسان از بازار کم‌رونق در سال جاری

دومین روز عملیات نظامی در رفح؛ شمار شهدا به مرز 35 هزار نفر رسید

دستپاچه شدن شریفی مقدم در برنامه صبحانه ایرانی

پزشکیان: در درمان بیماری‌های خاص مانده‌ایم

آیین‌نامه اجرایی قانون نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس ابلاغ شد

وزیر نفت درگذشت معاون سابق حقوقی و مجلس وزارت نفت را تسلیت گفت

وزیر نفت درگذشت معاون پیشین حقوقی و مجلس وزارت نفت را تسلیت گفت

صنعت نفت ایران به مرحله تازه‌ای از توانمندی دست یافته است

نشست تخصصی معرفی فراخوان جمع‌آوری کربن برگزار شد

شرکت ملی گاز و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

کاراکتر «دختر کاپشن‌صورتی با گوشواره قلبی» رونمایی شد

«غلامحسین بنان» از سنتی‌های سنت‌شکن بود

آخر زهر خودش رو ریخت!

آماری عجیب؛ بعضی از نمایندگان در طول چهار سال کمتر از 100 روز در مجلس حضور داشته‌اند!

طراحی بنیادی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان سال به اتمام می‌رسد/ بزرگ‌ترین واحد هیدروکراکر خاورمیانه در پالایشگاه آبادان به بهره‌برداری می‌رسد

طراحی بنیادی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان 1403 تکمیل می‌شود/ بزرگ‌ترین واحد هیدروکراکر خاورمیانه در پالایشگاه آبادان به بهره‌برداری می‌رسد

روزانه 3.5 میلیون بشکه نفت به ثروت کشور افزوده می‌شود

معاون پیشین امور حقوقی و مجلس وزارت نفت دارفانی را وداع گفت

مدیرکل بنیاد مازندران از ثبت بیش از پنج هزار تاریخ شفاهی والدین شهدا خبرداد

شهرستان‌های استان تهران 57شهید امدادگر تقدیم انقلاب کرده است

ادعای نماینده مجلس: درآمد 6 هزار میلیارد تومانی مافیای پسماند در تهران

آخرین وضعیت سدهای کشور

فاجعه بزرگ بیخ گوش 1.5 میلیون آواره فلسطینی

مقام انگلیسی: حمله اسرائیل به رفح فاجعه بار خواهد بود

خودداری آمریکا از اعزام نیرو به اوکراین سیگنالی برای مذاکره با روسیه است

سمیرا حسن پور: آقای مدیری آدم را بد عادت می کند

واکنش وزیر کشور به ادعای حمایت دولت از یک لیست سیاسی در انتخابات مجلس

مرثیه‌ای برای رنج شالیکاران گیلانی؛ برنجی که فروش نمی‌رود‌

کشف یک گور جمعی دیگر در محوطه بیمارستان «الشفا» غزه

تایوان: ارتش ما آماده هرگونه اقدام نظامی چین است

هلاکت 4 نظامی صهیونیست در نوار غزه

مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شد!

استخدام پنج عضو یک خانواده در صداوسیما!

انتقاد آیت‌الله جوادی آملی از مشکلات اقتصادی: اقتصاد مثل راهپیمایی نیست که سفارش شود و با سفارش حل شود

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: وزارت اقتصاد، صحبت‌های دَرِ گوشی را شفاف کرد

7 قرارداد مهم از سوی شرکت نفت و گاز گچساران امضا می‌شود/ص

ثبت رکورد 50درصدی پیشرفت پروژه‌های ملی مهندسی و ساختمان نفت برای نخستین بار/9 پروژه در آستانه بهره‌برداری است

خلف وعده سریالی تلویزیون

رئیسی، وجدان‌های بیدار بشری را به یاری ملت مظلوم غزه فراخواند

پیشرفت فناورانه ایران در صنعت نفت با وجود شرایط تحریم

بازگشت سریال جنجالی به آنتن شبکه یک

تورم 12 استان به زیر 30 درصد رسید

پیشنهاد اسرائیل به آمریکا برای قطع بودجه سازمان ملل

تعویق زمان برگزاری دادگاه دونالد ترامپ

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی