اخبار محرمانه

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/1222101/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد

امدادگران به محل بالگرد سانحه‌دیده حامل رئیس جمهور رسیدند

آخرین جزئیات از محل حادثه بالگرد رئیس جمهور

‏اولین ویدئو از محل سقوط بالگرد حامل رییس‌جمهور ایران

بالگردی که به مقصد نرسید!

آخرین گزارش هواشناسی درباره وضعیت محل وقوع سانحه در ورزقان

لاشه بالگرد حامل رئیس جمهور پیدا شد

چین: به شدت نگران سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم

نیروهای امدادی درحال حرکت به‌سوی بالگرد هستند

تیم‌های اعزامی باید به مختصات اعلامی پهپاد رسیده باشند

خبرنگار صداوسیما: هنوز اطلاعاتی از رسیدن نیروی های امدادی به مختصات مشخص شده نرسیده

عارف: هم دعا کنیم هم در مدیریت بحران هوشمند عمل کنیم

تصاویر هواپیمای روسیه برای کمک به عملیات جستجوی بالگرد حامل رئیسی

هلال‌احمر: به سمت محل احتمالی فرود بالگرد حامل رئیس جمهور در حال حرکتیم

روایت سفیر ایران در روسیه از جلسه اضطراری پوتین پس از سانحه بالگرد ریاست جمهوری

پیدا شدن محل احتمالی لاشه بالگرد حامل رئیس جمهور

آخرین خبرها از جستجو برای یافتن رئیس‌جمهور و همراهانش

واکنش مدیر مسئول روزنامه کیهان به وقوع حادثه برای بالگرد رئیسی

کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند

اظهارات وزیر کشور دولت روحانی در خصوص سانحه برای بالگرد حامل رئیسی

معاون حقوقی رئیسی: قانون اساسی برای هر شرایطی راه‌حل متناسب پیش‌بینی کرده است

تصویر روزنامه دولت یک روز پس از حادثه برای بالگرد رئیس جمهور

موضوعی که سخنگوی شورای نگهبان در خصوص رئیس جمهور به آن امیدوار است

شرایط جوی در منطقه جستجو برای بالگرد حامل رئیس جمهور

جدیدترین تصاویر از عملیات جستجو برای یافتن بالگرد سانحه دیده رئیس‌جمهور

ناتوانی پهپاد ترکیه‌ای در شناسایی محل سقوط

رئیس جمعیت هلال احمر: درحال اعزام به مکانی هستیم که نیروهای امدادی بوی سوخت را حس کردند

تیتر و عکس صفحه نخست کیهان بعد از حادثه سقوط بالگرد

اولین تصاویر ارسالی پهپاد آکینجی در جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور

وضعیت آب و هوایی در منطقه جستجو برای بالگرد حامل رئیس جمهور

ارتش: در حال کاوش وجب به وجب منطقه سانحه بالگرد هستیم

ابتکار و پورمحمدی برای رئیسی دست به توئیت شدند

جزئیات جلسه پوتین با حضور سفیر ایران در پی حادثه بالگرد رئیس‌جمهور

تیتر و عکس صفحه نخست کیهان بعد از حادثه سقوط بلگرد

هلال‌احمر: از هیچ کوششی برای جست‌وجوی خادمان مردم فروگذار نیستیم

واکنش ابطحی به حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان

وزارت خارجه بیانیه داد

ابراز نگرانی شورای همکاری خلیج فارس از سانحه بالگرد رئیس‌جمهور

گزارشی از تظاهرات روز نکبت صهیونیستی در لندن

ویژگی‌های منطقه تحت جستجو برای یافتن بالگرد حامل رئیس جمهور

اظهارات خبرنگار صدا و سیما درباره تماس‌ همراهان رئیس جمهور

استفاده از منورهای مه‌شکن برای یافتن رئیس جمهور و همراهان

مطهری: مردم قلباً رئیسی را دوست دارند

آخرین اخبار از جستجو برای بالگرد رئیس جمهور

جزئیاتی از محل احتمالی سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور

عکسی معنادار از صفحه یک روزنامه وطن امروز درباره رئیسی

حضور پدر آیت‌الله آل‌هاشم از حال فرزندش در بیت امام جمعه تبریز

دستور پوتین برای اعزام 2 هواپیما و بالگردهای ویژه از روسیه به تبریز

وضعیت هوا در عملیات جستجوی بالگرد رئیس‌جمهور

عطریانفر: رئیسی منتخب ملت است/ سلامتی او آرزوی همه ماست

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی